Cotygodniowy raport z zaawansowania robót na A2 od dzisiaj na naszej stronie

W ponad 80 procentach jest już ułożona warstwa podbudowy na budowanej autostradzie A2 – taka jest średnia ze wszystkich pięciu odcinków. Największe zaawansowanie w układaniu nawierzchni jest na odcinku E położonym najbliżej Warszawy, najmniejsze na środkowym odcinku C. Na tym ostatnim w zeszłym tygodniu prace zostały zintensyfikowane, po zmianie lidera konsorcjum wykonawczego.  Od dzisiaj, co tydzień, aż do 1 czerwca, w każdy poniedziałek będziemy przedstawiać na naszej stronie szczegółowe informacje o postępach na każdym z odcinków A2.  Informacje będą dotyczyły postępów w robotach najważniejszych dla każdej inwestycji - układaniu poszczególnych warstw nawierzchni (podbudowy, wiążącej i SMA – ścieralnej),  przy czym  ze względu na najsłabsze zaawansowanie robót na odcinku C będziemy się do tego fragmentu odnosić szczególnie, pokazując wzrost zaawansowania także innych robót. Każdy będzie mógł w ten sposób sprawdzić, co dzieje się na budowie.



Zaawansowanie w układaniu warstw na poszczególnych odcinkach A2 w poniedziałek, 26 marca:

 

Odcinek A (lider: Eurovia):

- warstwa podbudowy – 83%,

- warstwa wiążąca – 43%

- warstwa SMA (ścieralna) – 0%

 

Odcinek B:

- warstwa podbudowy – 89%,

- warstwa wiążąca – 41%

- warstwa SMA – 0%

 

Odcinek C:

- warstwa podbudowy –  39 %,

- warstwa wiążąca –  19 %

- warstwa SMA –  0 %

 

Odcinek D:

- warstwa podbudowy – 93 %,

- warstwa wiążąca –  88%

- warstwa SMA –  0 %

 

Odcinek E:

- warstwa podbudowy –  100 %,

- warstwa wiążąca –  100 %

- warstwa SMA – 9  %

 

Ponadto, na trasie zasadniczej odcinka C, po zmianie lidera konsorcjum z DSS na Bogl and Krysl, od zeszłego tygodnia, zwiększył się zakres wykonanych prac w zakresie:

- układania nasypów  – wzrost o 1% (zaawansowanie narastające 87%,

- układania warstw mrozoochronnych – wzrost o 4%, zaawansowanie narastające 84%,

- układaniu warstw stabilizowanych cementem – wzrost o 1%, zaawansowanie narastające 54%,

- układaniu podbudowy pomocniczej KŁSM – wzrost o 4%, zaawansowanie narastające 51%,

- układaniu podbudowy zasadniczej MMA – wzrost o 2%, zaawansowanie narastające 39%,

- układaniu warstwy wiążącej – wzrost o 3%, zaawansowanie narastające 19%.

  

 

 GDDKiA