Spotkania informacyjne S7 Czosnów – Warszawa – protokoły ze spotkań informacyjnych.

W czerwcu br. Oddział w Warszawie GDDKiA wraz z biurem projektowym TRAKT sp. z o.o. zorganizował spotkania informacyjne w związku z opracowywanym projektem: „Określenie przebiegu północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Gdańska na odcinku Czosnów – Trasa Armii Krajowej w Warszawie wraz z materiałami do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla budowy północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Gdańska na odcinku Czosnów-Trasa Armii Krajowej w Warszawie oraz raportem o oddziaływaniu na środowisko”.



Zgodnie z ogłoszonym harmonogramem spotkania odbyły się w gminach Czosnów i Łomianki oraz dzielnicach Bielany i Bemowo.

 

http://www.archiwum.gddkia.gov.pl/pl/a/12563/Spotkania-informacyjne-dotyczace-przebiegu-trasy-S7-Czosnow-Warszawa

 

GDDKiA wraz z projektantem dokonuje analizy wniosków pod kątem możliwości ich spełnienia biorąc pod uwagę możliwości techniczne, ekonomiczne i środowiskowe.

 

Poniżej zamieszczone zostały protokoły z poszczególnych spotkań (do pobrania), z których usunięte zostały dane osób prywatnych, ponieważ udostępnienie ich stanowiłoby przetworzenie danych osobowych, które zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych, wymaga wyrażenia zgody osoby, której dane dotyczą. Zgoda taka nie została wyrażona, w związku z tym przetwarzanie danych jest niedopuszczalne.

 

Pełna dokumentacja znajduje się do wglądu w Wydziale Dokumentacji warszawskiego Oddziału GDDKiA, ul. Mińska 25.

 

Inwestycja polega na budowie nowego wylotu z warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku od Czosnowa do Warszawy.

 

Podstawowe parametry techniczne

•             klasa drogi S (droga ekspresowa)

•             prędkość projektowa 100 km/h

•             nośność 115 kN/oś

•             całkowicie ograniczona dostępność (dostępność tylko w węzłach)

•             kategoria ruchu KR6

•             przekrój 2 x 3 pasy ruchu

•             szerokość pasa ruchu 3,5 m

•             szerokość pasa awaryjnego 2,5 m

•             szerokość pasa dzielącego min. 4 m (bez opasek)

 

Protokoły z konsultacji:

Protokół – Dzielnica Bemowo

Protokół -  Dzielnica Bielany

Protokół -  Gmina Czosnów

Protokół - Gmina Łomianki