W tym tygodniu ułożono ponad 5,7 km podbudowy bitumicznej na obydwu jezdniach trasy głównej. Na moście E-118 trwa nasuwanie ustroju nośnego (sekcja A i C). Kontynuowano roboty drogowe, mostowe i branżowe. M.in. odwodnienia, teletechnikę i obwód utrzymania autostrady. Na wszystkich odcinkach każdego dnia pracowało ok 600 osób i ok. 200 maszyn budowlanych.
W ciągu minionego tygodnia Wykonawca autostrady A4 z Tarnowa do Dębicy kontynuował prace na trasie głównej i drogach poprzecznych w zakresie: dowozu materiałów, wywozu nieprzydatnego materiału z placu budowy, profilowania skarp i rowów oraz przy zagęszczaniu i stabilizacji nasypów. W trakcie robót bitumicznych ułożono w sumie 5 km 760 m podbudowy. Podbudowę 9 cm WMS na trasie głównej : w km. 526+280-527+040 czyli na odcinku 760 metrów na jezdni lewej i prawej; w kilometrażu 514+900-515+520 odcinek 620 metrów na jezdni lewej, w kilometrażu 520+280-520+370 na nitce lewej , w kilometrażu 511+480-511+860 na nitce lewej i prawej. W sumie ułożono 1 km 850 m podbudowy z masy bitumicznej 9 cm.
Podbudowy 8 cm masy WMS ułożono w sumie 3 km 910 m na odcinkach : w km 514+850-515+500 jezdnia prawa, 519+700-520+280 jezdnia lewa, 519+450-520+280 jezdnia prawa, 526+280-527+040 jezdnia prawa, 520+280-520+370 jezdnia lewa, 520+170-520+370 jezdnia prawa, warstwa wiążąca i ścieralna na drodze dojazdowej DD62 w km.0+700-0+896. W robotach branżowych prowadzono prace: na przepustach (udrożnienie rur drenażowych, montaż geowłókniny), odwodnienie (montaż studni, przy-kanalika i drenażu podłużnego), teletechnika ( budowa kanalizacji), obwód utrzymania autostrady OUA (roboty tynkowe, murowe, sufity podwieszane oraz instalacja elektryczna wewnętrzna). Główne roboty na obiektach mostowych to: iniekcja kabli ustroju nośnego WD-106A od strony Tarnowa, nasunięcie ustroju nośnego E-118 sekcja A i C, montaż rusztowania pod ustrój nośny na WD-104A oraz roboty wykończeniowe na pozostałych obiektach.
Poniżej prezentujemy procentowe wykonanie prac na poszczególnych odcinkach budowanej trasy:
Odc. I-IV i VIIC |
||
ASORTYMENT |
PLAN |
% WYKONANIA ROBÓT * Odc. I-IV i VIIC |
Nasypy: |
995 890,67 m3 |
71% |
Wykopy: |
277 938,70 m3 |
111%** |
Podbudowa pomocnicza z kruszywa: |
1 137 306,89 m2 |
42% |
Podbudowa zasadnicza BA: |
448 158,76 m2 |
42% |
Warstwa wiążąca: |
443 917,65 m2 |
29% |
Warstwa ścieralna SMA: |
441 424,00 m2 |
0% |
Odc. V-VIIIB |
||
ASORTYMENT |
PLAN |
% WYKONANIA ROBÓT * Odc.V-VIIIB |
Nasypy: |
846 739,00 m3 |
89% |
Wykopy: |
182 434,80 m3 |
217%** |
Podbudowa pomocnicza z kruszywa: |
752 918,03 m2 |
30% |
Podbudowa zasadnicza BA: |
374 932,00 m2 |
17% |
Warstwa wiążąca: |
369 885,00 m2 |
15% |
Warstwa ścieralna SMA: |
369 582,00 m2 |
5% |
Obiekty mostowe: |
Liczba obiektów na których prowadzono prace |
18z 30 w tym 1 oddany do użytkowania |
*) W związku z tym, że część prac została wykonana przez poprzedniego Wykonawcę, w powyższym zestawieniu prezentujemy postęp prac wykonanych tylko przez obecnego Wykonawcę.
**) Występuje przekroczenie ilości przedmiarowej, jest to spowodowane niedoszacowaniem i wystąpieniem dodatkowej wymiany gruntu.
W przyszłym tygodniu Wykonawca planuje dalsze prace na trasie głównej, roboty ziemne, prace kanalizacyjne, telekomunikacyjne.
Szczegółowe informacje dotyczące budowy autostrady A4 z Tarnowa do Dębicy znajdziecie Państwo też na oficjalnej stronie: