Planowane zmiany w organizacji ruchu w województwie mazowieckim w dniach 26 września – 3 października 2014r.


Warszawski Oddział dążąc do minimalizacji utrudnień oraz zapewnienia możliwie jak największej przepustowości mazowieckich dróg, ogranicza prowadzenie prac utrzymaniowych na zarządzanej sieci dróg w piątek 26 września 2014r. w godz. 14.00 – 24.00.

 

W związku z prowadzonymi na terenie Mazowsza inwestycjami, w nadchodzącym tygodniu konieczne będzie wprowadzenie następujących nowych zmian w organizacji ruchu:

 

Autostrada A2 rejon węzła Grodzisk Maz.

od poniedziałku do czwartku (29.09 – 02.10) w godz. 6.00-14.00 oraz w  piątek  3.10 w godz. 6.00-12.00 odcinkowo zawężana będzie do jednego pasa ruchu jednia główna w kierunku Poznania.

 

S8 węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska – firma Metrostav:

- w piątek 26 września po godz. 22.00 zaplanowane zostało otwarcie jezdni wschodniej ul. J.Słowackiego na węźle Marymoncka. Ruch będzie się odbywał jezdnią wschodnią i zachodnią wyremontowanego wiaduktu.

- 1 października ok. godz. 22.00 zaplanowano wyłączenie pasów ruchu na jezdni zbiorczo-rozprowadzającej Alei Armii Krajowej (kierunek zachód-wschód, na dojeździe do ul. Powązkowskiej). Dla potrzeb wbijania ścianek szczelinowych przy budowie muru oporowego  – strona lewa, środowy pas będzie wyłączany z ruchu w godzinach 22:00 – 5:00. Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 10.10.2014 roku.

 

- 3 października (w godzinach nocnych)  planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje zamknięcie łącznicy zjazdowej Trasy Toruńskiej na ulicę Jagiellońską, na węźle Modlińska (w relacji wschód – południe) dla prowadzenia robót drogowych.  Tymczasowa organizacja ruchu będzie obowiązywała do dnia 17.10.2014 roku.

 

-  3 października (w godzinach nocnych)  planowane jest wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, która przewiduje przełożenie zjazdu z Alei Armii Krajowej na węzeł Marymoncka przy utrzymaniu dotychczasowych relacji tj.: relacji wschód – północ (do ul. Marymonckiej), wschód – południe (do ul. Słowackiego) i wschód – zachód (do ul. Broniewskiego jezdnią zbiorczo – rozprowadzającą)  poprzez przewiązkę zlokalizowaną między ul. Mickiewicza i Gdańską. Tymczasowa organizacja ruchu pozwoli na prowadzenie prac drogowych na trasie głównej (układanie warstwy ścieralnej) na odcinku od węzła Marymoncka do węzła Broniewskiego. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywała do 17.10.2014 roku.

 

DK 57 m. Rycice

w sobotę 27 września br. będą wykonywane prace nawierzchniowe. W związku z tym będzie występował ruch wahadłowy oraz ograniczenie prędkości do 50 km/h.

 

DK 50 m. Ciechanów

w poniedziałek 29 września br. rozpocznie się remont ul. Płońskiej na odcinku ul.Orylska –rondo Solidarności, który potrwa do końca listopada br.. Czasowa organizacja ruchu przewiduje m.in. zwężenie pasów ruchu do 3m oraz ograniczenie prędkości do 40 km/h. Podczas układania nawierzchni ruch odbywał się będzie wahadłowo.

 

 

 

Trwające utrudnienia:

 

DK 57 m. Maków Mazowiecki

do piątku 26 września br. (godzin wieczornych) potrwają prace nawierzchniowe. W związku z tym będzie występował ruch wahadłowy oraz ograniczenie prędkości do 40 km/h.

 

DK 61 m. Kleszewo

do końca października potrwa remont mostu przez rzekę Peltę. Obowiązuje tam  ruch wahadłowy.

 

DK 8 Janki

do końca października br. zaplanowana została wymiana dylatacji na wiaduktach (w kierunku Wrocławia i Warszawy ). Występuje ograniczenie prędkości do 60 km/h oraz zwężenie jezdni w obu kierunkach do 3 metrów.

 

Maków Mazowiecki

do listopada ma potrwać budowa mostu w ciągu DK 57 w Makowie Mazowieckim. Wprowadzony został ruch wahadłowy sterowany sygnalizacją świetlną. Ograniczenie prędkości do 40 km/h.

 

Ciechanów

w związku z  budową przez Miasto Ciechanów ronda, w ciągu drogi krajowej nr 60, jadąc od Płocka w kierunku Ciechanowa ruch odbywa się objazdem poprzez drogę techniczną. Prace potrwają do 30.12.2014r.

 

 – w związku z  budową przez PKP wiaduktu nad linią kolejową, w ciągu drogi krajowej nr 50, od strony Ciechanowa na dojeździe do wiaduktu ruch odbywa się wahadłowo i sterowany jest sygnalizacją świetlną a na dalszym odcinku prowadzony jest drogą techniczną.