Dziś o godz. 12.00 minął termin składania wniosków w przetargach na zaprojektowanie i budowę 3 odcinków drogi ekspresowej S7 na odcinku Warszawa - Grójec.
Zainteresowanie realizacją nowej trasy jest bardzo duże. Firmy i konsorcja złożyły na poszczególne odcinki następujące ilości wniosków :
- w.Warszawa-Lotnisko – Lesznowola – 19 szt;
- Lesznowola – Tarczyn – 19 szt;
- Tarczyn – obwodnica Grójca – 20 szt.
Zestawienie złożonych wniosków
Złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w trzech postępowaniach będą oceniane pod kątem doświadczenia i potencjału kadrowego oraz zdolności ekonomicznej i finansowej wykonawcy.
Do drugiego etapu przetargu i złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy (maksymalnie 20 wykonawców), którzy pozytywnie przejdą weryfikację złożonych wniosków.
Chętni do realizacji inwestycji będą mogli złożyć ofertę, gdzie kryterium oceny będzie nie tylko cena ale również termin realizacji jak i okres gwarancji.
O inwestycji:
Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki:
- w.Warszawa-Lotnisko – Lesznowola – ok. 6,6 km
- Lesznowola – Tarczyn – ok. 14,8 km
- Tarczyn – obwodnica Grójca – ok. 7,9 km.
Zadaniem Wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe:
- węzeł „Zamienie"
- węzeł „Lesznowola"
- węzeł „Antoninów"
- węzeł „Złotokłos"
- węzeł „Tarczyn Północ"
- węzeł „Tarczyn Południe"
Wybudowane zostaną również urządzenia ochrony środowiska jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Termin realizacji:
Zamawiający wymaga, aby Prace Projektowe i Roboty wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zostały ukończone maksymalnie w ciągu 37 miesięcy od daty zawarcia umowy. Do czasu realizacji Robót nie wlicza się okresów zimowych (tj. od 15 grudnia do 15 marca). Do czasu objętego projektowaniem wlicza się okresy zimowe (tj. od 15 grudnia do 15 marca).
Parametry techniczne:
- klasa drogi - S
- długość – ok. 29 km (6,6km + 14,8km + 7,9 km)
- ilość jezdni – 2
- przekrój normalny:
na odcinku od węzła „Lotnisko” – do węzła „Lesznowola”:
dwie jezdnie po 3 pasy ruchu, pas dzielący 5 m
od węzła „Lesznowola” – do końca opracowania:
dwie jezdnie po 2 pasy ruchu, pas dzielący 12,0 m (rezerwa pod trzeci pas ruchu)