Obwodnica Kępna
Zgodnie z warunkami kontraktu, od 15 grudnia 2016 r. do 15 marca 2017 roku, harmonogram wykonawcy przewidywał przerwę zimową. Wykonawca skorzystał z tej możliwości, aczkolwiek w przypadkach korzystnych warunków atmosferycznych kontynuował (za zgodą Inżyniera Konraktu) te roboty, które można było wykonywać zimą. Były to m.in. montaże zbrojenia, wykopy, roboty branżowe elektryczne i teletechniczne.
Obecnie rozpoczęły się prace związane z formowaniem nasypów, geomateracy, montaż deskowań, zbrojenia oraz realizacja prefabrykowanych przejść dla zwierząt. W planie na najbliższe tygodnie jest zakończenie realizacji podpór obiektów inżynierskich i przejście do etapu ustrojów nośnych. Formowane będą także nasypy w rejonie istniejącego węzła drogowego z drogą S8 oraz rozpoczną się przygotowanie do realizacji ronda na drodze DK11.
Obwodnica Nysy
W okresie zimowym nie były prowadzone zasadnicze roboty drogowe. Wykonywano jednak wykop pod jeden ze zbiorników (Z9), umocniano skarpy i dno innego zbiornika (Z8), trwał montaż punktowych elementów odblaskowych i stalowych barier ochronnych. Obecnie trwają roboty zasadnicze na 3 obiektach mostowych zlokalizowanych nad Nysą Kłodzką oraz przyszłym kanałem ulgi. Budowany jest także zbiornik retencyjno-infiltracyjny oraz kanalizacja deszczowa. Stopień zaawansowania finansowego kontraktu, czyli robót odebranych i zafakturowanych wynosi przekroczył pod koniec lutego 88 procent.
Obwodnica Kłodzka
Zgodnie z warunkami kontraktu do czasu na jego ukończenie nie wlicza się okresu pomiędzy 15 grudnia a 15 marca. Jednakże, za zgodą Inżyniera Kontraktu, wykonawca może realizować pewne asortymenty robót, uwzględniając panujące warunki atmosferyczne, wprowadzając odpowiednią organizację i zabezpieczenie robót. Uwzględniając potrzeby wykonawcy wynikające z przyjętego harmonogramu robót, Inżynier Kontraktu wyraził zgodę na realizację robót mostowych w zakresie budowy kolejnych segmentów ustrojów nośnych (przęseł) najdłuższych na budowie estakad MG4 i MG6. Roboty były prowadzone na stanowisku wytwórczym, dzięki czemu możliwe było osłonięcie betonowanych elementów i wprowadzenie nagrzewnic, co zagwarantowało wymagane specyfikacjami technicznymi, warunki wiązania betonu i to pomimo kilkustopniowych mrozów na zewnątrz. Dzięki opisanym zabezpieczeniom wykonawca na obiektach MG04 i MG06 realizował roboty z wyjątkiem okresu świątecznego, praktycznie bez przerwy. Poza zasadniczymi robotami na najdłuższych estakadach, były również, choć w ograniczonym zakresie, prowadzone roboty na pozostałych obiektach mostowych. Niezależnie od warunków atmosferycznych realizowano zbrojenie kap chodnikowych, montaż desek gzymsowych, krawężników, urządzeń dylatacyjnych, czy wykonanie umocnień stożków nasypowych. Na przełomie lutego i marca, kiedy panowały już temperatury dodatnie, możliwe również było betonowanie kap chodnikowych. Roboty drogowe w okresie zimowym prowadzone były w ograniczonym zakresie. Możliwe było wykonanie wykopów i ułożenie drenaży. W miarę możliwości trwało rozwożenie tłucznia na kolejne warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Obecnie kontynuowane są prace na wszystkich frontach robót drogowych i mostowych.