Jedenaście ofert na budowę S7 na odcinku Pieńki - Płońsk

W olsztyńskim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad złożono jedenaście ofert na realizację odcinka drogi ekspresowej S7 Pieńki - Płońsk. Najniższą cenę 288,8 mln zł zaproponowało konsorcjum firm Mostostal Warszawa S.A. i Acciona Infraestructuras S.A. z Madrytu, najwyższą – 359,4 mln zł firma Budimex S.A. Kosztorys zamawiającego wyniósł 471 424 427,32 zł.



Zamawiający przyjął w postępowaniu trzy kryteria oceny ofert. Oprócz ceny, jednym z kryteriów jest termin wykonania. Wykonawcy na etapie składania ofert mogli zaproponować wykonanie zamówienia w terminie krótszym niż maksymalny wymagany okres 37 miesięcy, jednak nie krótszym niż 34 miesiące. Wszyscy składający oferty zadeklarowali 34-miesięczny okres wykonania zadania.  Trzecim kryterium oceny ofert był okres gwarancji. Każdy ze startujących w przetargu zaoferował 10-letnią gwarancję jakości wykonanych robót.

 

 Odcinek Pieńki - Płońsk to ostatni z czterech odcinków drogi ekspresowej S7 na terenie województwa mazowieckiego przygotowywanych do przebudowy przez olsztyński oddział GDDKiA. Ostatnio otwarte zostały oferty na budowę trzech odcinków S7 - Napierki –Mława, Mława – Strzegowo i Strzegowo - Pieńki. Inwestycję obejmującą budowę 71 km drogi S7 podzielono na cztery odcinki realizacyjne: Napierki - Mława (ok. 14 km), Mława – Strzegowo (ok. 21,5 km), Strzegowo - Pieńki (ok. 22 km), Pieńki - Płońsk (ok. 13,7 km). Inwestycja realizowana będzie w systemie „Projektuj i buduj”.  Zadaniem wyłonionych w przetargu wykonawców będzie, przed przystąpieniem do prac budowlanych, wykonanie projektów budowlanych i złożenie wniosków o ZRID (Zezwolenie na Realizację Inwestycji Drogowej) dla całego zadania. Zakończenie inwestycji planowane jest na połowę 2021 r.

 

Inwestycja jest przewidziana do współfinansowania ze Środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

 

Rejestr ofert

Plan orientacyjny