Znamy oferty cenowe na remont sygnalizacji świetlnych w Stalowej Woli

Dzisiaj tj. 18 października br. otwarto oferty w przetargu na wprowadzenie nowego programu sygnalizacji świetlnych w Stalowej Woli, ich koordynację (tzw. zielona fala) oraz remont. Łącznie wpłynęły 2 oferty na kwoty od 3,01 do 1,87 milionów złotych. Najniższą cenę zaoferowała firma  BROSS Kusek i Sobecki Sp.J. Złożone w postępowaniu oferty będą teraz oceniane tak, aby wybrać ofertę najkorzystniejszą. Jeżeli nie będzie odwołań od wyboru wykonawcy, podpisanie umowy planowane jest na początek listopada br. Termin realizacji to 60 dni z wyłączeniem okresu zimowego.



INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

 

W ramach przetargu wyremontowane zostaną sygnalizacje na sześciu skrzyżowaniach drogi krajowej nr 77 Lipnik – Przemyśl z ulicami w m. Stalowa Wola:

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Staszica - Mickiewicza

Sygnalizacja na przejściu dla pieszych przez ul. Staszica

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Staszica - Popiełuszki

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Al.. Jana Pawła II-Floriańska-Osiedlowa

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Jana Pawła II

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Okulickiego-Chopina

 

Programem koordynacji, który funkcjonował będzie w trybie stałoczasowym, objęte zostaną poniższe skrzyżowania:

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Staszica - Mickiewicza

Sygnalizacja na przejściu dla pieszych przez ul. Staszica

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Staszica - Popiełuszki

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Al.. Jana Pawła II-Floriańska-Osiedlowa

Sygnalizacja na skrzyżowaniu ul. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Jana Pawła II

 

Natomiast na skrzyżowaniu ul. Komisji Edukacji Narodowej - Al. Jana Pawła II zostaną zamontowane wyświetlacze odmierzające czas zarówno sygnału czerwonego jak i zielonego.

 

Podstawowym celem planowanych prac jest dostosowanie funkcjonowania sygnalizacji świetlnej do natężeń ruchu oraz zwiększenie płynności ruchu zarówno na DK77 jak i na wlotach podporządkowanych, z uwzględnieniem bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych w rejonie skrzyżowań.