Propozycje przebiegu drogi dojazdowej nr 7 przy drodze ekspresowej S17 na odcinku węzeł Witosa - Piaski
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, rozpatrując skargę na decyzję Wojewody Lubelskiego o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi krajowej nr na odcinku Lublin – Piaski do parametrów drogi ekspresowej, uchylił zaskarżoną decyzję z części dotyczącej drogi dojazdowej nr 7.


Konsultacje społeczne zakończono. Tekst pozostawiono w celu informacyjnym.


W związku z tym projektant na zlecenie GDDKiA opracował nowe warianty przebiegu drogi dojazdowej nr 7 w miejscowości Krępiec w rejonie węzła Świdnik. Na załączonej mapie prezentujemy zaproponowane warianty wraz z dotychczas proponowanym rozwiązaniem nie wymagającym zmian w dokumentacji – określony jako wariant „0”.


Mapa z proponowanymi wariantami drogi dojazdowej nr 7


wariant II:
·         Nowe podziały nieruchomości,
·         Niezbędne dodatkowe wyburzenia na działce o numerze ewid. 7-904
·         Dodatkowe wyburzenie budynku gospodarczego na działce o numerze ewid. 7-781
·         Przeprojektowanie przepustu ramowego „potrójnego” nad „makroniwelacją” terenu
·         Zaprojektowanie ewentualnych przepustów na rowach w rejonie ul. Jagodowej
·         Przeprojektowanie (nowy ślad) sieci uzbrojenia terenu wraz z uzyskoniem odpowiednich opinii ZUDP
·         Odpadają rozbiórki budynków na działce o numerze ewid. 7-787
·         Brak ingerencji (drogi dojazdowej nr 7) w działkę o numerze ewid. 7-906 (teren lasów)


 wariant III:
·         Nowe podziały nieruchomości,
·         Niezbędne dodatkowe wyburzenia na działce o numerach ewid. 7-779/1 oraz 7-779/2
·         Możliwa konieczność wykupu całości budynków na działkach o numerach ewid. 7-779/1, 7-779/2, 780/5, 780/6
·         Poszerzenie i wydłużenie drogi dojazdowej nr 1 do skrzyżowania z ul. Jagodową,
·         Konieczność przeprojektowania zbiornika infiltracyjno-retencyjnego ZRI_2e
·         Koniecność przeprojektowania obiektu mostowego 1b (rejon węzła „Świdnik”)
·         Koniecność przeprojektowania przepustów pod drogą dojazdową numer 1 (rejon wężła „Świdnik”)
·         Brak potrzeby projektowania przepustu ramowego „potrójnego” nad „makroniwelacją” terenu
·         Zaprojektowanie ewentualnych przepustów na rowach w rejonie ul. Jagodowej
·         Przeprojektowanie (nowy ślad) sieci uzbrojenia terenu wraz z uzyskoniem odpowiednich opinii ZUDP
·         Możliwa konieczność przebudowy słupa (linii) WN
·         Odpadają rozbiórki budynków na działce o numerze ewid. 7-787
·         Brak ingerencji (drogi dojazdowej nr 7) w działkę o numerze ewid. 7-906 (teren lasów)


 wariant IV:
·         Nowe podziały nieruchomości,
·         Niezbędne dodatkowe wyburzenia na działce o numerach ewid. 7-779/1 oraz 7-779/2
·         Możliwa konieczność wykupu całości budynków na działkach o numerach ewid. 7-779/1, 7-779/2, 780/5, 780/6
·         Poszerzenie i wydłużenie drogi dojazdowej nr 1 do skrzyżowania z ul. Jagodową,
·         Poszerzenie ul. Jagodowej do skrzyżowania z nowoprojektowaną drogą dojazdową nr 7
·         Konieczność przeprojektowania zbiornika infiltracyjno-retencyjnego ZRI_2e
·         Koniecność przeprojektowania obiektu mostowego 1b (rejon wężła „Świdnik”)
·         Koniecność przeprojektowania przepustów pod drogą dojazdową numer 1 (rejon wężła „Świdnik”)
·         Brak potrzeby projektowania przepustu ramowego „potrójnego” nad „makroniwelacją” terenu
·         Zaprojektowanie ewentualnych przepustów na rowach w rejonie ul. Jagodowej
·         Przeprojektowanie (nowy ślad) sieci uzbrojenia terenu wraz z uzyskoniem odpowiednich opinii ZUDP
·         Możliwa konieczność przebudowy słupa (linii) WN
·         Odpadają rozbiórki budynków na działce o numerze ewid. 7-787
·         Brak ingerencji (drogi dojazdowej nr 7) w działkę o numerze ewid. 7-906 (teren lasów)


 wariant V:
·         Nowe podziały nieruchomości,
·         Niezbędne dodatkowe wyburzenia na działce o numerach ewid. 7-779/1,7-779/2, 780/6
·         Możliwa konieczność wykupu całości budynków na działkach o numerach ewid. 7-779/1, 7-779/2, 780/5, 780/6
·         Poszerzenie i wydłużenie drogi dojazdowej nr 1 do skrzyżowania,
·         Konieczność przeprojektowania zbiornika infiltracyjno-retencyjnego ZRI_2e
·         Koniecność przeprojektowania obiektu mostowego 1b (rejon wężła „Świdnik”)
·         Koniecność przeprojektowania przepustów pod drogą dojazdową numer 1 (rejon wężła „Świdnik”)
·         Brak potrzeby projektowania przepustu ramowego „potrójnego” nad „makroniwelacją” terenu
·         Zaprojektowanie ewentualnych przepustów na rowach w rejonie ul. Jagodowej
·         Przeprojektowanie (nowy ślad) sieci uzbrojenia terenu wraz z uzyskoniem odpowiednich opinii ZUDP
·         Możliwa konieczność przebudowy słupa (linii) WN
·         Odpadają rozbiórki budynków na działce o numerze ewid. 7-787
·         Brak ingerencji (drogi dojazdowej nr 7) w działkę o numerze ewid. 7-906 (teren lasów)


Formularz


 Zainteresowane osoby prosimy o przedstawienie opinii oraz wskazanie na dołączonym formularzu najlepszego i najgorszego z zaprezentowanych wariantów drogi dojazdowej nr 7 i odesłanie opinii w terminie do 31 lipca 2010 r. pocztą na adres:


GDDKiA Odział w Lublinie
Ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin


lub przesłać pocztą elektroniczną na adres mgierlach@gddkia.gov.pl z dopiskiem „droga dojazdowa nr 7”.