Komunikacja w ścisłym centrum Radomska zyskała nową jakość. Mieszkańcy miasta mają do dyspozycji przebudowane skrzyżowanie DK 42 i 92, czyli ulic: Brzeźnickiej z Krakowską, nowe rondo, nowoczesną sygnalizację świetną i poprawioną geometrię skrzyżowania.
Remont i przebudowa skrzyżowania ulic Brzeźnickiej z Krakowską to drugi etap większego zadania, jakie rozpoczęto w Radomsku kilka lat temu. W pierwszej kolejności wyremontowano wiadukt nad torami kolejowymi, most nad rzeką Radomką i odcinek DK 42 - ulicy Brzeźnickiej pomiędzy nimi - łącznie ok. 600 metrów. Teraz przyszła kolej na drugą część zadania, czyli remont i przebudowę dalszego odcinka DK 42 wraz ze skrzyżowaniem z DK 91 - ulicą Krakowską. Zakres prac był jednak bardzo duży i wyjątkowo skomplikowany. Wynikało to z faktu, że zanim rozpoczną się roboty drogowe, należało uporządkować i przebudować wszelkie sieci i instalacje pod ziemią. Konieczna okazała się nieplanowana przebudowa kolektora burzowego o średnicy 200 centymetrów (!) na odcinku blisko 60 metrów, ponadto prace objęły przebudowy: ciepłociągu, wodociągu, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, a także sieci elektrycznych i teletechnicznych. Dopiero później można było przystąpić do robót drogowych. Objęły one odcinek ulicy Brzeźnickiej (DK42) od mostu na Radomce, do Krakowskiej, Krakowską od ul. Armii Krajowej niemal do Placu 3 Maja, a także odcinek ulicy Piastowskiej od Krakowskiej do Fabianiego (wraz ze skrzyżowaniem) - łącznie prace przeprowadzono na odcinku ok. 800 metrów dróg. Najważniejszą jednak zmianą w kontekście komunikacyjnym, jest nowe skrzyżowanie: Brzeźnicka - Piłsudskiego. Do czasu przebudowy, ulicą Piłsudskiego nie można było przejechać na wprost. Teraz jest możliwe. U zbiegu ulic pojawiło się wygodne i bezpieczne rondo. Oznacza to, że radomszczanie zyskali drugą ulicę, którą mogą przejechać przez ścisłe centrum miasta na linii północ południe. Dotychczas było to możliwe jedynie ulicą Krakowską. Poza tym u zbiegu Krakowskiej z Brzeźnicką pojawiły się dwa dodatkowe pasy dla skręcających, co znacznie poprawi przepustowość skrzyżowania, a nowoczesna sygnalizacja akomodacyjna, będzie dostosowywała cykle pracy do ruchu, jaki w danym momencie panuje. Co istotne wszystkie wyremontowane ulice zostały dostosowane do najwyższej kategorii obciążenia, czyli 11,5 tony na oś pojazdu, co umożliwi przejazd każdego dopuszczonego do ruchu pojazdu.