Droga S3 – odcinki oddane do użytku w 2018 roku
Nowe odcinki dróg
1. Droga S3 odc. Nowa Sól – Kaźmierzów
2. Droga S3 odc. Zielona Góra Północ – Niedoradz (budowa drugiej jezdni)
MOPy
Miejsca Obsługi Podróżnych realizowane w 2018 roku
1. MOP Racula
lata realizacji: sierpień 2017 – październik 2019
• wartość projektu: 11,5 mln zł
2. MOP Lisiny
• lata realizacji: maj 2017 – październik 2019
• wartość projektu: 13,6 mln zł
Przebudowy i remonty
Przebudowy i remonty realizowane w 2018 roku o wartości blisko 80 mln zł, z czego dwa największe zadania to:
1. Rozbudowa drogi krajowej nr 12 na odcinku Szprotawa - gr. Województwa
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wraz z budową obejścia miejscowości Szprotawka oraz budową ścieżki rowerowej.
2. Rozbudowa drogi krajowej nr 29 w miejscowości Cybinka
Najważniejsze inwestycje w przygotowaniu
1. Obwodnica Krosna Odrzańskie w ciągu drogi krajowej nr 29
• podpisanie umowy na dokumentację Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe rozszerzone o elementy dokumentacji budowlanej (STEŚ-R) - 16.10.2017 r.
• planowana data zakończenia etapu (STEŚ-R) - II połowa 2020 r.
2. Obwodnica Kostrzyn nad Odrą w ciągu drogi krajowej nr 31
• planowane podpisanie umowy na dokumentację (STEŚ-R) – 31.10.2018 r.
• planowana data zakończenia etapu (STEŚ-R) – III kw. 2021 r.
3. Obwodnica Strzelec Krajeńskich w ciągu drogi krajowej nr 22
• podpisanie umowy na dokumentację (STEŚ-R) – 12.04.2016 r.
• planowana data zakończenia etapu (STEŚ-R) – II połowa 2019 r.
4. Budowa autostrady A2 na odcinku od granicy Państwa (Świecko) do odcinka autostrady A2 Świecko – Nowy Tomyśl – długość ok. 2 km (etap II)”
• Podpisanie umowy na opracowanie dokumentacji wraz z uzyskaniem decyzji ZRID – 01.2016
• Planowana data zakończenia umowy i uzyskanie decyzji ZRID – 02.2020
Najważniejsze inwestycje w przetargu
1. Budowa autostrady A18 Olszyna-Golnice (przebudowa jezdni południowej) odcinek od km 11,86 do km 33,76 (22 km)
2. Dostosowanie byłego przejścia granicznego w ciągu dk 18 na odc. granica państwa – węzeł „Olszyna” do parametrów drogi klasy A. Pierwszy przetarg został unieważniony z powodu wpływu ofert na roboty, których wartość znacznie przekraczała środki przyznane na realizację zadania.