Najdłuższy wiadukt na budowie obwodnicy Dąbrowy Tarnowskiej z zabetonowanym ustrojem nośnym.
Budowa obiektów inżynierskich obwodnicy Dąbrowy Tarnowskiej, w ciągu DK73 postępuje. Zabetonowano ustrój nośny największego wiaduktu drogowego przebiegającego nad linią kolejową Tarnów-Szczucin, pomiędzy ulicami Oleśnicką i Nadbrzeżną. Zużyto na ten cel 1655 m3 betonu.



Betonowanie wiaduktu trwało non stop 34 godziny. Wiadukt ma 116 m długości i został zaprojektowany jako trójprzęsłowy obiekt inżynierski z betonu sprężonego. Po uzyskaniu przez beton 85% wytrzymałości wykonane zostanie sprężenie ustroju nośnego.

Na budowie obwodnicy Dąbrowy Tarnowskiej o długości 6,9 km powstaje 8 obiektów inżynierskich : 1 most na potoku Bagienica, 5 wiaduktów drogowych (3 nad drogami i ulicami, 2 nad linią kolejową) oraz 2 przejścia dla zwierząt. Zaawansowanie robót na wszystkich obiektach wynosi aktualnie 35%. Obwodnica zgodnie z umową na być ukończona za rok.