Na obwodnicy Goleniowa w ciągu S3 w ramach realizacji drogi na odcinku Miękowo-Rzęśnica istniejące mosty przez rzekę Ina zostaną przebudowane, po to aby uzyskać klasę nośności A, taką jaka powinna obowiązywać na drogach ekspresowych. Wykonanie tych robót wymaga zamknięcia jednej jezdni i skierowanie ruch pojazdów w dwóch kierunkach na przeciwległą jezdnię. W związku z powyższym wprowadzona dzisiaj zmiana organizacji ruchu obejmuję zamknięcie jezdni w kierunku Świnoujścia (wschodniej), pojazdy poruszają się w dwóch kierunkach jezdnią w kierunku Szczecina (zachodnią). Ta organizacja ruchu będzie obowiązywała do listopada tego roku, wówczas nastąpi przełożenie ruchu na przebudowaną już nitkę i rozpoczęcie robót na tej po której obecnie odbywa się ruch.
Mosty przez rzekę Ina powstały w II połowie lat 70 ubiegłego wieku w ramach budowy ówczesnej drogi E-14 od węzła Rzęśnica do Goleniowa. Obiekty powstały według wówczas obowiązujących norm, które nie przystają do obecnych wymagań wobec obiektów inżynierskich dla dróg ekspresowych. W ramach robót przewidziano rozbiórkę ustroju nośnego mostu. Istniejące filary i przyczółki zostaną wzmocnione i na nich zostanie wykonany nowy ustrój nośny z belek prefabrykowanych. Roboty te są jednym z elementów realizacji drogi S3 na odcinku Miękowo-Rzęśnica. Roboty na tym odcinku obejmują również budowę dużego górnego przejścia dla zwierząt na południe od węzła Goleniów Południe, likwidację skrzyżowania w Kliniskach Wielkich wraz z budową nowego węzła drogowego Kliniska oraz przebudowę węzła drogowego Rzęśnica. Wzdłuż większości trasy powstaną drogi dojazdowe, a cała droga zostanie wygrodzona siatkami. Zakończenie wszystkich robót planowane jest na kwiecień 2021 roku.