Na trasie z Brzeska do Nowego Sącza od środy 17.07.2019 r. rozpoczyna się remont nawierzchni DK75 w Jurkowie. Prowadzony będzie od 32 km 986 m do 33 km 800 m czyli na długości 814 m ciągu głównego drogi oraz na rondzie. Remont jest niezbędny z powodu uszkodzeń i spękań nawierzchni.
Z uwagi na utrudnienia, które czekają kierowców w związku z tym remontem przedstawiamy
planowany harmonogram robót w kolejne dni:
17.07.2019 ciąg główny DK75 od godz. 8.00 – 17.00 , ruch wahadłowy, frezowanie nawierzchni ,
17.07./18.07.2019 rondo, od godz. 20.00 – 5.00 ruch wahadłowy, frezowanie nawierzchni ,
18.07.2019 ciąg główny DK75, od godz. 8.00 – 17.00 ruch wahadłowy, frezowanie nawierzchni ,
19.07.2019 ciąg główny DK75 oraz rondo, od godz. 8.00 – 17.00 częściowe zajęcie pasa ruchu - roboty przygotowawcze, brukarskie
W czasie weekendu prace nie będą prowadzone, natomiast ruch odbywał się będzie po sfrezowanej nawierzchni, dlatego kierowców prosimy o zastosowanie się do oznakowania i zachowanie szczególnej ostrożności.
Od poniedziałku 22.07.2019 r. prace będą kontynuowane. Na ciągu głównym DK75, od godz. 8.00 do 17.00 zaplanowano wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni. Kierowców obowiązywał będzie w trakcie prac ruch wahadłowy. W nocy od godz. 20.00 do 5.00 we wtorek 23.07.2019 r. wykonywana będzie warstwa wiążąca nawierzchni na rondzie przy ruchu wahadłowy.
W następnych dniach:
23.07.2019-24.07.2019 ciąg główny DK75, od godz. 8.00 – 17.00 ruch wahadłowy, wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni,
25.07.2019 ciąg główny DK75, od godz. 8.00 – 17.00 ruch wahadłowy, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni,
26.07.2019 ciąg główny DK75, od godz. 8.00 – 17.00 ruch wahadłowy, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni
26.07./27.07.2019 rondo, od godz. 20.00 – 5.00 ruch wahadłowy, wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni,
29.07.-30.07.2019 ciąg główny DK75, od godz. 8.00 – 17.00 częściowe zajęcie pasa ruchu -wykonanie wjazdów i zatok autobusowych,
30.07.-31.07.2019 remont dylatacji bitumicznych, ruch wahadłowy.
Bardzo prosimy kierowców o ostrożność i cierpliwość. Osoby kierujące ruchem będą obserwować natężenie ruchu i przepuszczać bardziej obciążone ruchem kierunki. Prosimy także o zastosowanie się do oznakowania.