Znamy oferty
Najniższą ofertę na kwotę 2 847 511,50 zł brutto złożyła firma Transprojekt – Warszawa Sp. z o.o., natomiast najwyższą firma Mosty Katowice Sp. z o.o. na kwotę 4 532 285,55 zł brutto przy budżecie Zamawiającego wynoszącym 2 496 900,00 zł brutto.
Oferty są obecnie analizowane pod kątem cenowym i merytorycznym.
Kryteria oceny ofert
Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego.
Złożone oferty będą badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:
- zespół projektowy – 18%
- zespół środowiskowy – 10%
- zespół geologiczny – 6%
- ilość wizji lokalnych – 6%
- cena – 60%.
Najważniejsze terminy
Zakładamy, że umowa z wykonawcą, w przypadku braku odwołań oraz przy zapewnieniu finansowania, zostanie podpisana w listopadzie 2019 r. Wykonawca na realizację zadania będzie miał 35 miesięcy od daty jej zawarcia (w tym złożenie wniosku o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach po 18 miesiącach od podpisania umowy). Zakończenie wszystkich prac przewidywane jest w listopadzie 2022r.
Planowany harmonogram realizacji:
- 2023r. ogłoszenie przetargu w systemie ,,Projektuj i Buduj”:
- 2023r. podpisanie umowy z Wykonawcą
- 2025r. - 2027r. realizacja robót budowlanych.
Trzeci przetarg
Pierwszy przetarg został ogłoszony w październiku 2018r. W postępowaniu wpłynęło pięć ofert. Po otwarciu, oferta z najniższą ceną (3,5 mln zł) przekroczyła kwotę jaka został przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, to jest 2,5 mln zł. Z tego powodu przetarg został unieważniony.
Drugi przetarg został ogłoszony w maju 2019r. W postępowaniu wpłynęło osiem ofert. Po otwarciu, oferta z najniższą ceną (2,9 mln zł) przekroczyła kwotę jaka został przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, to jest 2,5 mln zł. Z tego powodu przetarg został ponownie unieważniony.