7 chętnych do rozbudowy 7 km DK28 Przemyśl-Medyka

Otwarte zostały oferty w przetargu na rozbudowę 7-kilometrowego odcinka DK28 Przemyśl – Medyka. O realizację zadania ubiega się 7 Wykonawców. Najniższą cenę 93 650 418,20 zł zaproponowało Konsorcjum z Liderem PBI Infrastruktura S.A., najwyższą – 118 996 150,37 zł, Konsorcjum, z Liderem: Przedsiębiorstwem Inżynieryjnym IMB Podbeskidzie Sp. z o.o. Wszyscy zaproponowali skrócenie terminu realizacji o 3 miesiące czyli realizację zadania w ciągu 19 miesięcy.



Informacja z otwarcia ofert TUTAJ 

 

Teraz rozpocznie się ocena złożonych dokumentów. Kryteriami wyboru najkorzystniejszej oferty będą:  cena, termin realizacji kontraktu i okres gwarancji.

 

Odcinek drogi objęty rozbudową położony jest w granicach administracyjnych miasta Przemyśl, gminy Przemyśl, gminy Medyka, powiat Przemyśl, województwo podkarpackie. Trasa odcinka rozbudowy została wyznaczona w nawiązaniu do przebiegu drogi krajowej nr 28. Początek projektowanego odcinka przyjęto w granicach administracyjnych miasta Przemyśla przed skrzyżowaniem drogi krajowej nr 28 z drogą gminną nr 116305 do m. Hureczko w km 351+793,00. Koniec opracowania przyjęto w km 358+844,26 przy zamykanej rogatce wjazdu na platformę odpraw granicznych Polsko – Ukraińskiego przejścia drogowego Medyka – Šehyni.

 

Realizacja robót objętych rozbudową DK28 obejmuje:

- rozbudowę drogi do przekroju 4 x 3,5 m (z pasem dzielącym o szer. 3,5 m) z rozszerzeniem jezdni prawej do 4 pasów dla pojazdów oczekujących na odprawę graniczną od km 357+794 do około 358+375, a od km 358+446 do końca opracowania 5 pasów ruchu w kierunku Ukrainy,

- korektę trasy i niwelety drogi z wprowadzenie normatywnych łuków,

- wzmocnienie nawierzchni do nośności 115 kN/oś,

- rozbudowę skrzyżowań z zastosowaniem dodatkowych pasów dla relacji skrętnych,

- dostosowanie do wymogów w zakresie widoczności na zatrzymanie i wyprzedzanie,

- renowację systemu odwodnieniowego (przebudowa i budowa rowów, przebudowa budowa i likwidacja istniejących przepustów),

- budowę zatok autobusowych, budowę dodatkowych jezdni i zjazdów umożliwiających dostęp do terenów zlokalizowanych przy drodze,

- budowę miejsca do ważenia pojazdów i kontroli pojazdów,

- budowę i przebudowę oświetlenia drogi,

- budowę kanału technologicznego,

- budowę urządzeń ochrony środowiska,

- budowę lub przebudowę chodników, budowę ciągów pieszo – rowerowych,

- wykonanie oznakowania drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,

- budowę, przebudowę lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń infrastruktury zewnętrznej wszystkich branż występujących w obszarze inwestycji,

- inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkującym, takich jak wycinka i nasadzenia zieleni, rozbiórki elementów dróg istniejących, rozbiórki wiat przystankowych itp.