Rusza przetarg na zaprojektowanie, rozbudowę i przebudowę odcinka DK84 Sanok - Zagórz
Dokumentacja przetargowa została dziś skierowana do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, natomiast ogłoszenie o przetargu ukaże się niebawem na platformie zakupowej GDDKiA. W treści opublikowanego ogłoszenia znajdą się szczegółowe informacje na temat warunków udziału w przetargu i zakresu zamówienia.
AKTUALIZACJA: od 25 października br. ogłoszenie o przetargu jest widoczne na platformie zakupowej pod linkiem https://gddkia.eb2b.com.pl pod numerem Id 147161.
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych dla zadania: Rozbudowa i przebudowa drogi krajowej nr 84 na odcinku Sanok – Zagórz o dł. 4,28 km (od km 3+150 do km 7+428)
Roboty budowlane będą polegały na rozbudowie drogi krajowej nr 84 na odcinku km 3+150 – km 7+428 związanej ze wzmocnieniem konstrukcji nawierzchni na przedmiotowym odcinku, przebudowie skrzyżowań, budową chodników i ścieżek rowerowych. Powyższy odcinek zlokalizowany jest w powiecie sanockim na terenie gmin Sanok i Zagórz.
Przyszły Wykonawca będzie miał za zadanie zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
- Rozbudowę odcinka drogi krajowej nr 84
- Wzmocnienie nawierzchni jezdni DK84 do przenoszenia obciążeń do 115 kN/oś.
- Budowę/przebudowę infrastruktury dla pieszych w postaci chodników, ścieżek rowerowych, wydzielonych przejść dla pieszych oraz wysp dzielących (azylów) w rejonie skrzyżowania,
- Przebudowę skrzyżowania DK84 z drogą gminną w km 4+323
- Budowę pasa do lewoskrętu do szkoły w km 6+795
- Przebudowę skrzyżowania DK84 z DW892 w km 7+245
- Przebudowę istniejących wlotów dróg gminnych, powiatowych w ciągu projektowanego odcinka,
- Budowę i przebudowę zatok autobusowych,
- Przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych w rejonie inwestycji.
- Przebudowę systemu odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, rowy kryte, kanalizację deszczową i inne,
- Oczyszczenie i udrożnienie istniejących rowów przydrożnych dla skutecznego odprowadzenia wody z pasa drogowego, ewentualną korektę skarp i przeciwskarp rowów, bądź w razie konieczności umocnienie skarp (lub wprowadzenie murków oporowych) w związku z koniecznością lokalizacji elementów przekroju w pasie drogowym,
- Przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi,
- Umocnienie wlotów i wylotów przepustów, umocnienie wylotów z kanalizacji deszczowej
- Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod
i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych - w razie konieczności,
- Budowę oświetlenia drogowego,
- W razie konieczności wycinkę kolidującej zieleni wraz z nasadzeniami zastępczymi,
- Opracowanie i wprowadzenie nowej organizacji ruchu