Newralgicznym elementem realizacji drogi ekspresowej S3 Bolków-Kamienna Góra jest zaprojektowanie i wybudowanie dwóch tuneli drogowych dwukomorowych TS26 oraz TS32. Tunel TS-26 będzie miał około 2300 m długości. Nawy główne tunelu, ze względu na duży przekrój poprzeczny, będą wykonywane metodą górniczą NATM, tj. Nową Austriacka Metoda Tunelowania. Będzie to najdłuższy tunel drogowy w Polsce drążony w skale, wykonywany tą metodą. Realizacja tuneli drogowych pozwoli na przeprowadzenie drogi ekspresowej S3 przez przeszkodę, którą stanowi masyw Gór Kaczawskich i Wałbrzyskich, pomiędzy obrębami miejscowości Sady Górne i Nowe Bogaczowice.
Film dostępny na oficjalnym kanale GDDKiA TUTAJ
31 października 2019 r. złożono wniosek o wydanie decyzji ZRID dla tego odcinka S3.
O złożeniu wniosku o decyzję ZRID TUTAJ
Zakończenie realizacji tego odcinka przewidziane jest na II połowę 2023 r.