Prosimy, aby w miarę możliwości sprawy urzędowe załatwiać drogą telefoniczną lub poprzez pocztę elektroniczną - dane kontaktowe znajdują się na stronie głównej i stronach oddziałów GDDKiA w zakładkach „Kontakt” oraz „Wydziały i rejony”.
Pisma wysłane drogą mailową traktowane są tak, jakby zostały złożone osobiście. Data wysłania będzie traktowana jako data wpływu.
W sytuacjach szczególnych i konieczności osobistego kontaktu w celu załatwienia sprawy prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Pisma kierowane do GDDKiA (centrala, oddziały i rejony) prosimy przekazywać poprzez operatorów pocztowych.
Sprawy dotyczące przekazywania pism do kancelarii podawczej i ich potwierdzenie przyjęcia, odbywają się poprzez wyznaczoną osobę.
Natomiast w zakresie wydawanych zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych informujemy, iż wszelka korespondencja będzie odbywała się drogą elektroniczną za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej o której mowa w Kodeksie postepowania administracyjnego, drogą tradycyjną w postaci przesyłki nadanej poczta polska lub faksem.
Droga e-mail będą przekazywane wszelkie bieżące informacje w prowadzonych sprawach. W związku z powyższym osobisty kontakt z pracownikami wydającymi z upoważnienia Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad stosowane zezwolenia na przejazdy pojazdów nienormatywnych nie będzie możliwy.