Najniższą ofertę, na kwotę 25 654 725,00 zł, złożyła firma ADAC-LEWAR. Najwyższą ofertę, na kwotę 33 083 863,50 zł, złożyła firma Eurovia Polska. GDDKiA na realizację zadania przeznaczyła 37 047 910,82 zł.
Numer oferty |
Firma (nazwa) oraz adres wykonawcy |
Cena w zł (60%) |
Długość okresu gwarancji (40%) |
1. |
EUROVIA POLSKA S.A. ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie 55-040 Kobierzyce |
33 083 863,50 zł |
84 miesiące |
2. |
BUDIMEX S.A. ul. Siedmiogrodzka 9 01-204 Warszawa |
26 051 400,00 zł |
84 miesiące |
3. |
COLAS Polska Sp. z o.o. ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie |
28 277 357,75 zł |
84 mieniące |
4. |
ADAC-LEWAR Sp. z o.o. ul. Słoneczna 11 42-141 Przystajń |
25 654 725,00 zł |
84 miesiące |
5. |
STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. Wysoka, ul. Lipowa 5a 52-200 Wrocław |
26 036 301,93 zł |
84 miesiące |
6. |
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów KOBYLARNIA S.A. Kobylarnia, ul. Zakole 1 86-061 Brzoza |
31 137 628,66 zł |
84 miesiące |
Komisja przetargowa przystąpi teraz do weryfikacji ofert.
Roboty na jezdni północnej autostrady A4 będą prowadzone całą szerokością jezdni, z wyłączeniem ruchu kołowego i przełożeniem ruchu na kierunek przeciwny tj. na jezdnię południową.
Roboty przewidywane są w dwóch etapach:
Do odseparowania przeciwnych kierunków ruchu będą zastosowane bariery separacyjne. Przy ETAPIE 2 realizacji robót zostanie zamknięty MOP Wysoka; wjazd i wyjazd z MOP-u Góra Św. Anny zostanie utrzymany.
W najbliższych latach zaplanowane są przetargi na remonty dla kolejnych odcinków autostrady A4:
2021 - węzeł Kędzierzyn-Koźle - granica woj. śląskiego (jezdnia południowa);
2022 - węzeł Kędzierzyn-Koźle - granica woj. śląskiego (jezdnia północna).