Do 25 czerwca br. można składać oferty w przetargu na przebudowę mostu przez rzekę Olszanka w m. Stefkowa (DK84) i przebudowę mostu przez rzekę Stara Wisznia w m. Duńkowice (DK94) wraz z rozbudową odcinków tych dróg.
Postępowanie przetargowe obejmuje dwa zadania:
Część 1 - Rozbudowa DK84 wraz z infrastrukturą techniczną w związku z przebudową mostu przez rzekę Olszanka w m. Stefkowa (gmina Olszanica, powiat leski)
Część 2 - Rozbudowa DK94 wraz z infrastrukturą techniczną w związku z przebudową mostu przez rzekę Stara Wisznia w m. Duńkowice (gmina Radymno, powiat jarosławski)
Planowana przebudowa mostu przez rzekę Olszanka w m. Stefkowa w ciągu drogi krajowej nr 84 obejmuje swoim zakresem rozbiórkę elementów istniejącego mostu tj. (wyposażenia, częściowo ustroju nośnego i podpór), wykonanie dobudowy fundamentów, montaż nowej konstrukcji stalowej podatnej oraz całego wyposażenia części przejazdowej obiektu, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, wykonanie robót wykończeniowych, w tym zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych, obrukowanie stożków nasypu, przebudowę dojazdów do mostu z obu stron wraz z systemem odwodnienia. Zaplanowano również budowę kanału technologicznego, przebudowę kolidujących sieci teletechnicznych oraz odtworzenie umocnienie koryta potoku pod mostem.
Wykonanie powyższego zakresu robót jest konieczne ze względu na zły stan obiektu wpływający na bezpieczeństwo i komfort użytkowników drogi. Planowany termin realizacji zadania ustalony został na 15 lipca 2021 r.
Planowana przebudowa mostu przez rzekę Stara Wisznia w m. Duńkowice w ciągu drogi krajowej nr 94 obejmuje swoim zakresem rozbiórkę elementów istniejącego mostu (wyposażenia, częściowo ustroju nośnego i podpór), wykonanie dobudowy fundamentów, montaż nowej konstrukcji stalowej podatnej oraz całego wyposażenia części przejazdowej obiektu, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, wykonanie robót wykończeniowych, w tym zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji betonowych, obrukowanie stożków nasypu, przebudowę dojazdów do mostu z obu stron wraz z systemem odwodnienia oraz remont ścianek czołowych istniejącego przepustu drogowego 2Ø1200 oraz odtworzenie umocnienie koryta potoku pod mostem. W ramach zadania przewidziano również budowę kanału technologicznego.
Wykonanie powyższego zakresu robót jest konieczne ze względu na zły stan obiektu wpływający na bezpieczeństwo i komfort użytkowników drogi.
Planowany termin realizacji zadania ustalony został na 15 lipca 2021 r.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria oceny ofert: cena (60%) oraz kryteria pozacenowe: okres gwarancji (20%) i termin realizacji (20%).
Proponowany termin realizacji obu zadań to 15.07.2021 r., w tym:
1) Dobudowa do istniejących fundamentów, fundamentów pod konstrukcję stalową oraz montaż konstrukcji stalowej podatnej – do listopada 2020 r.
2) Roboty rozbiórkowe części obiektu stałego, przebudowa mostu stałego
i rozbudowa drogi krajowej, roboty wykończeniowe i przyobiektowe wraz z rekultywacją terenu i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - do 15 lipca 2021 r.