Zmiany w przyjmowaniu korespondencji w lubelskim oddziale GDDKiA

W związku z obecną sytuacją epidemiczną, zmieniły się zasady przyjmowania korespondencji w lubelskim oddziale GDDKiA. 



Z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników oddziału, odbiór dokumentów przekazywanych przez Państwa osobiście i ich rejestracja w oddziale, odbywa się z zachowaniem niżej opisanych procedur:

 

  • Korespondencję przekazywaną osobiście prosimy umieszczać w pojemniku z napisem "Korespondencja zewnętrzna", który znajduje się przy portierni, przy wejściu do budynku.
  • W przypadku składania ofert przetargowych, prosimy o umieszczanie ich w drugim pojemniku z napisem "Zamówienia publiczne".

 

Jednocześnie informujemy, że takich przypadkach oddział nie wydaje potwierdzeń złożonej przez Państwa korespondencji lub ofert. Jeśli  potrzebujecie Państwo potwierdzenia, należy przesłać korespondencję lub ofertę pocztą tradycyjną.

 

Jednocześnie apelujemy, aby – załatwiając sprawy – wykorzystywali Państwo przede wszystkim alternatywne metody komunikacji: elektroniczną, pocztową i telefoniczną.

 

Wszystkie dane teleadresowe znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce Wydziały i Rejony.