Otwarcie ofert w przetargu na budowę Mazurskiej Pętli Rowerowej przy drogach krajowych

Poznaliśmy chętnych do wykonania pięciu zadań w ramach budowy Mazurskiej Pętli Rowerowej. Są to zadania zlokalizowane przy drogach krajowych województwa warmińsko-mazurskiego. Łącznie wpłynęły 22 oferty.



Kryteria oceny i termin realizacji usługi 

Teraz komisja przetargowa przeanalizuje złożone oferty. Oprócz ceny, sprawdzane będą również termin realizacji oraz okres gwarancji. Umowy z wykonawcami planujemy podpisać jeszcze w tym roku. Realizacja zadań Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w ramach budowy Mazurskiej Pętli Rowerowej przewidziana jest na rok 2021.

 

Zakres i lokalizacja zadań

Mazurska Pętla Rowerowa zakłada wytyczenie i utworzenie jednego głównego szlaku rowerowego o długości około 300 km. W pasach dróg krajowych, czyli w zakresie, za który odpowiada GDDKiA, wykonamy prace na łącznej długości około 16,3 km, z czego około 8 km to będą drogi rowerowe. Zadania przewidziane do realizacji przez GDDKiA zlokalizowane są na terenie powiatów węgorzewskiego, giżyckiego, mrągowskiego oraz piskiego.W tych miejscach przewiduje się:

  • budowę około 7 km wydzielonych dróg rowerowych (drogi krajowe nr 16, 59 i 63),
  • budowę około 1 km wydzielonych dróg rowerowych z chodnikiem (drogi krajowe nr 16, 59 i 63),
  • budowę kładki rowerowej w Okartowie (droga krajowa nr 16),
  • remont około 1 km chodników wzdłuż drogi krajowej nr 16 w Mrągowie, Probarku i Okartowie,
  • przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Kolejowej i M. Skłodowskiej-Curie w Mrągowie (droga krajowa nr 16),
  • budowę 2 zatok autobusowych: na drodze krajowej nr 59 w miejscowości Canki i na drodze krajowej nr 63 w miejscowości Pozezdrze,
  • wykonanie oznakowania trasy.

Finansowanie zadania

Mazurska Pętla Rowerowa to część strategii Wielkich Jezior Mazurskich 2020. Przedsięwzięcie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia Mazury 2014-2020. Instytucją zarządzającą RPO jest Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, a beneficjentem Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie. GDDKiA jest partnerem tego projektu. Koszt inwestycji, w części realizowanej przez GDDKiA, zostanie sfinansowany ze środków budżetu państwa.

 

Rejestr ofert