Znamy oferty na kontynuację opracowania elementów koncepcji programowej dla odcinka S17 Wschodniej Obwodnicy Warszawy

Otworzyliśmy oferty w przetargu na kontynuację opracowania elementów koncepcji programowej dla odcinka S17 Wschodniej Obwodnicy Warszawy pomiędzy węzłami Ząbki i Zakręt. Wpłynęło 5 ofert. 



Najniższą ofertę na kwotę 3 038 100,00 zł złożyła IVIA S.A.  Kosztorys inwestorski: 4  698 231,00zł

 

Pozostałe oferty:

  1. Mosty Katowice Sp. zo.o. zł, 4 906 470,00
  2. Konsorcjum:  MPRB sp. z o.o., Mosty Kraków S.A. , MP Infra  Sp. z o.o. zł, 6 974 100,00
  3. Schuessler-Plan Inżynierzy Sp z o.o.  zł, 4 541 775,00
  4. Konsorcjum: TPF sp. z o.o., TPF Getinsa Euroestudios S.L.  7 563 946,50

 

Jak będą oceniane oferty?
Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu nieograniczonego. Złożone oferty będą oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:

- zespół projektowy - 24%,

- zespół geologiczny - 16%,
- cena - 60%.

 

Najważniejsze terminy
Zakładamy, że umowa z projektantem, w przypadku braku odwołań, zostanie podpisana w lutym 2021 r. Wykonawca dokumentacji na realizację zadania będzie miał 12 miesięcy od daty jej zawarcia.

 

Szacujemy, że kompletną dokumentację będziemy dysponować w połowie 2022 r., co oznacza, że planujemy ogłoszenie przetargu na realizację tego odcinka w systemie „Projektuj i buduj” na przełomie 2022 i 2023 r.

 

Zakres prac

Zadaniem projektanta będzie kontynuacja opracowywania dokumentacji zawierającej uszczegółowienia techniczne wskazane w decyzji środowiskowej, jak na przykład zajętość terenu pod przyszłą drogę ekspresową. Projektant przeprowadzi również szczegółowe badania warunków geologicznych.

 

S17 Wschodnia Obwodnica Warszawy

S17 biegnąca pomiędzy węzłami Drewnica i Lubelska o długości ok. 16,3 km, stanowiąca część Warszawskiego Węzła Drogowego, została podzielona na trzy odcinki:

  • węzeł Drewnica - węzeł Ząbki (ok. 3,6 km),
  • węzeł Ząbki - węzeł Zakręt (ok. 10,2 km),
  • węzeł Zakręt - węzeł Lubelska (ok. 2,5 km).

Trasa będzie posiadała dwie jezdnie po trzy pasy ruchu. Wybudowanych zostanie pięć węzłów - Ząbki, Rembertów, Poligon (zjazd techniczny dla wojska), Zakręt i Lubelska.

W zakresie pierwszego odcinka, po pozyskaniu finansowania na etap realizacji robót, ogłosimy przetarg na wybór wykonawcy, który zrealizuje zadanie w systemie „Projektuj i buduj”. Szacowane lata realizacji to 2021-2024. Z kolei na trzecim odcinku pomiędzy węzłami Zakręt i Lubelska trwają prace budowlane. Zgodnie z umową termin zakończenia robót upływa w kwietniu 2021 r. W rozpatrywaniu są roszczenia wykonawcy w zakresie wydłużenia czasu na ukończenie.