Pozostałe oferty:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BANIMEX” - 22 785 976,15 zł
INTOP Warszawa - 21 319 758,29 zł
STRABAG - 24 211 400,93 zł
Konsorcjum PBW INŻYNIERIA i DROMOSTTOR POLSKA - 20 643 732,36 zł
Nowak – Mosty - 24 235 263,87 zł
PRIMOST POŁUDNIE - 23 775 818,60 zł
Zakres robót budowlanych obejmuje także m.in. rozbiórkę istniejącego wiaduktu, rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi na odcinku przeznaczonym do przebudowy, przebudowę odcinka drogi krajowej nr 46 na długości ok 650 m, wymianę istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni – dostosowanie do obciążenia 11,5 t/oś, przebudowę skrzyżowania z ul. Kamienną, budowę zatoki autobusowej oraz budowę chodników.
Lokalizacja budowanego obiektu będzie dostosowana do przebiegu planowanej rozbudowy DK46 na odcinku Niemodlin – Dąbrowa oraz Dąbrowa - Opole, tj. równolegle do obiektu istniejącego. Ciekawostką jest, że budowany obiekt będzie usytuowany wysokościowo o około 1,7 m wyżej w stosunku do obiektu istniejącego - wynika to z aktualnych warunków technicznych przekroczeń linii PKP z trakcją elektryczną.