Wraz z wnioskiem złożono:
- 4 komplety materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej zawierające m.in. analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi, określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu oraz mapy zbiorcze z projektem podziału nieruchomości i mapy ewidencyjne z liniami rozgraniczającymi oraz granicą terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych,
- 4 egzemplarze projektu budowlanego (Projekt Zagospodarowania Terenu, Projekt Architektoniczno-Budowlany, Wyniki badań geologiczno-inżynierskich, Geotechniczne warunki posadowienia obiektów, Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia)
- wymagane opinie organów, m.in. wojewódzkiego konserwatora zabytków, regionalnego zarządu gospodarki wodnej,
- wymagane przepisami odrębnymi decyzje administracyjne, w tym decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko i pozwolenia wodnoprawne
Urząd Wojewody Podkarpackiego ma 90 dni na wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.