GDOŚ po przeanalizowaniu całości sprawy, zbadaniu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, przeanalizowaniu protokołu z rozprawy administracyjnej i ocenie wydanej decyzji nie znalazł uchybień które mogłyby doprowadzić do całkowitego jej uchylenia. Organ odwoławczy znalazł jedynie uchybienia wymagające skorygowania. W punkcie II.17 decyzji określono terminy przeprowadzenia prac związanych z wycinką zieleni, a te same informacje zostały już zawarte w punkcie II.6. W punkcie III.7 nałożono obowiązek zastosowania środków technicznych zabezpieczających obszary i obiekty chronione przed ponadnormatywnym hałasem, a środki te (w postaci ekranów akustycznych oraz nasadzeń zieleni) zostały opisane w punktach II.8 i III.9. Natomiast punkt III.11 dotyczący dokonania w projekcie budowlanym bilansu mas ziemnych powstających w związku z realizacją przedsięwzięcia wykracza poza zakres przedmiotowego opracowania. W związku z powyższym uchylono i umorzono postępowanie organu I instancji w stosunku do punktów II.17, III.7 i III.
Odnosząc się do zarzutów stawianych przez strony, organ odwoławczy stwierdził, iż nie zasługują one na uwzględnienie.
Więcej o postępowaniu środowiskowym dla tego odcinka drogi
17.11.2009 r.