Odcinek od węzła Szarów do węzła Brzesko
Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę autostrady o dł. 23,1 km o przekroju poprzecznym 2 x 2 pasy ruchu + pas awaryjny i parametrach technicznych drogi klasy A,
- budowę dwóch bezkolizyjnych węzłów autostradowych "Bochnia" oraz "Brzesko",
- przebudowę (lub przełożenie) istniejących dróg poprzecznych: jednej wojewódzkiej, 8 powiatowych, 8 gminnych, jednej gospodarczej krzyżujących się z projektowaną autostradą A4 z zachowaniem parametrów technicznych dróg klas G, Z i L,
- budowę odcinka drogi wojewódzkiej klasy G po nowym śladzie (dł. 1,47 km),
- budowę dróg dojazdowych,
- budowę dwupoziomowych skrzyżowań z drogami poprzecznymi, liniami PKP, rzekami i szlakami migracji zwierząt przecinającymi autostradę w postaci 28 obiektów inżynierskich,
- budowę 212 przepustów,
- budowę kanalizacji deszczowej i urządzeń oczyszczających,
- przebudowę rowów i cieków kolidujących z projektowaną autostradą oraz drogami poprzecznymi i dojazdowymi,
- budowę urządzeń związanych z ochroną środowiska, m.in. ekranów osłonowych, urządzeń podczyszczających wody deszczowe spływające z jezdni, wykonanie nasadzeń zieleni,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- budowę oświetlenia węzła Bochnia i węzła Brzesko, tunelu w Damienicach, wnętrza estakady w Stanisławicach,
- przebudowę urządzeń obcych.
Na tym odcinku autostrady zaprojektowano Miejsca Obsługi Podróżnych: MOP III Kłaj oraz MOP II Stanisławice. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano budowę:
- budynków WC,
- zadaszenia dla miejsc wypoczynku,
- dróg manewrowych i rozprowadzających na terenie MOP-u,
- miejsc postojowych dla samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów,
- miejsc postojowych dla samochodów przewożących ładunki niebezpieczne
oraz doprowadzenie wody, budowę oświetlenia, linii nN, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i urządzeń oczyszczających oraz wewnętrznych instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i wewnętrznych instalacji elektrycznych dla obiektów na MOP-ach Stanisławice i Kłaj.
Odcinek od węzła Brzesko do węzła Wierzchosławice
Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę odcinka autostrady o dł. 20,8 km o przekroju poprzecznym 2 x 2 pasy ruchu + pas awaryjny i parametrach technicznych drogi klasy A,
- budowę bezkolizyjnego węzła autostradowego "Wierzchosławice"
- przebudowę (lub przełożenie) istniejących dróg poprzecznych: 2 wojewódzkich, 5 powiatowych i 8 gminnych krzyżujących się z projektowaną autostradą A4 z zachowaniem parametrów technicznych dróg klas G, Z i L,
- budowę dróg dojazdowych,
- budowę dwupoziomowych skrzyżowań z drogami poprzecznymi, rzekami i szlakami migracji zwierząt przecinającymi autostradę w postaci 25 obiektów inżynierskich,
- budowę 81 przepustów,
- budowę kanalizacji deszczowej i urządzeń oczyszczających,
- budowę urządzeń związanych z ochroną środowiska, m.in. ekranów osłonowych, urządzeń podczyszczających wody deszczowe spływające z jezdni, wykonanie nasadzeń zieleni,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- doprowadzenie wody, budowę oświetlenia i zasilania SPO Wierzchosławice,
- budowę oświetlenia węzła Wierzchosławice,
- przebudowę urządzeń obcych.
Na tym odcinku autostrady zaprojektowano Miejsca Obsługi Podróżnych: MOP I Mokrzyska oraz MOP I Bagno. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano budowę:
- budynków WC,
- zadaszenia dla miejsc wypoczynku,
- dróg manewrowych i rozprowadzających na terenie MOP-u,
- miejsc postojowych dla samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, oraz doprowadzenie wody, budowę oświetlenia i zasilania obiektów, budowę kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznych instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i wewnętrznych instalacji elektrycznych dla obiektów na MOP-ach Mokrzyska i Bagno.
Odcinek od węzła Wierzchosławice do węzła Krzyż
Zakres inwestycji obejmuje:
- budowę odcinka autostrady o długości ok. 13,0 km o przekroju poprzecznym 2 x 2 pasy ruchu + pas awaryjny i parametrach technicznych drogi klasy A,
- budowę bezkolizyjnego węzła autostradowego "Krzyż",
- przebudowę (lub przełożenie) istniejących dróg poprzecznych: jednej krajowej, 3 powiatowych i jednej gminnej krzyżujących się z projektowaną autostradą A4 z zachowaniem parametrów technicznych dróg klas GP, Z i L,
- budowę dróg dojazdowych,
- budowę dwupoziomowych skrzyżowań z drogami poprzecznymi, rzekami i szlakami migracji zwierząt przecinającymi autostradę w postaci 12 obiektów inżynierskich:
- budowę 77 przepustów,
- budowę kanalizacji deszczowej i urządzeń oczyszczających,
- budowę urządzeń związanych z ochroną środowiska, m.in. ekranów osłonowych, urządzeń podczyszczających wody deszczowe spływające z jezdni, wykonanie nasadzeń zieleni,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- doprowadzenie wody, budowę oświetlenia i zasilania SPO "Krzyż",
- budowę oświetlenia węzła "Krzyż",
- przebudowę urządzeń obcych.
Na tym odcinku autostrady zaprojektowano Miejsca Obsługi Podróżnych: MOP II Rudka oraz MOP III Komorów oraz OUA Krzyż. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano budowę:
- budynków WC,
- zadaszenia dla miejsc wypoczynku,
- dróg manewrowych i rozprowadzających na terenie MOP-ów,
- miejsc postojowych dla samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
oraz doprowadzenie wody, budowę oświetlenia i zasilania obiektów, budowę kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej oraz wewnętrznych instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i wewnętrznych instalacji elektrycznych dla obiektów na MOP-ach Rudka i Komorów.
W ramach zadania zaprojektowano Obwód Utrzymania Autostrady (OUA) "Krzyż", który obejmuje:
- drogi manewrowe i rozprowadzające,
- miejsca postojowe dla samochodów osobowych, ciężarowych oraz doprowadzenie wody, budowę oświetlenia, kanalizacji sanitarnej i linii zasilającej OUA "Krzyż".
08.01.2009