viatoll 
PLPL
BIP 

ODDZIAŁY:

GDDKiA Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Warszawa Oddział Lublin Oddział Bydgoszcz Oddział Poznań Oddział Szczecin Oddział Zielona Góra Oddział Łódź Oddział Wrocław Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Kielce Oddział Rzeszów Oddział Szczecin Oddział Gdańsk Oddział Olsztyn Oddział Białystok Oddział Zielona Góra Oddział Poznań Oddział Bydgoszcz Oddział Warszawa Oddział Wrocław Oddział Łódź Oddział Kielce Oddział Lublin Oddział Opole Oddział Katowice Oddział Kraków Oddział Rzeszów

Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

tel. centr. 52 323 45 00
fax 52 323 45 04
NIP 554-22-52-485

e-mail: sekretariat_byd@gddkia.gov.pl

Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk

tel. centr. 58 511 24 00
fax 58 511 24 05
NIP 584-24-56-536

e-mail: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

Oddział w Białystoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok

tel. centr. 85 664 58 00
fax 85 651 37 83
NIP 542-27-52-914

e-mail: sekretariat_bialystok@gddkia.gov.pl

Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice

tel. centr. 32 258 62 81
fax 32 259 87 10
NIP 954-24-02-923

e-mail: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl

Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
25-950 Kielce

tel. 41 34 03 900, 41 345 74 31
fax 41 366 48 04
NIP 657-03-86-703

e-mail: sekretariat_kielce@gddkia.gov.pl

Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków

tel. centr. 12 417 25 00
fax 12 411 01 18
NIP 675-12-72-475

e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin

tel. 81 532 70 61
fax 81 743 71 68
NIP 712-24-27-134

e-mail: sekretariat_lublin@gddkia.gov.pl

Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź

tel. centr. 42 233 96 00
fax 42 233 96 08
NIP 725-17-13-273

e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl

Oddział w Olsztynie
ul. Warszawska 89
10-083 Olsztyn

tel. centr. 89 521 28 00
fax 89 527 23 07
NIP 739-32-79-711

e-mail: sekretariat_olsztyn@gddkia.gov.pl

Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole

tel. centr. 77 401 63 00
fax 77 454 44 68
NIP 754-00-03-773

e-mail: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl

Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań

tel. centr. 61 866 88 21
fax 61 864 63 69
NIP 779-21-73-262

e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl

Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów

tel. centr. 17 853 40 71 do 74
fax 17 853 64 84
NIP 813-11-06-223

e-mail: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin

tel. centr. 91 432 53 00
fax 91 484 39 97
NIP 852-23-53-687

e-mail: sekretariat_szczecin@gddkia.gov.pl

Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa

tel. centr. 22 209 25 00
fax 22 698 60 45
NIP 113-20-97-244

e-mail: sekretariat_warszawa@gddkia.gov.pl

Oddział w Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław

tel. centr. 71 334 73 00
fax 71 367 17 69
NIP 899-24-41-331

e-mail: sekretariat.wroclaw@gddkia.gov.pl

Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra

tel. centr. 68 327 10 68
fax 68 325 34 68
NIP 929-01-16-588

e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl

GDDKiAArchiwum 2011

TRASA NOWOHUCKA Z PROTESTEM - S7 Rybitwy-Igołomska

17-03-2010
Polsko-tureckie konsorcjum odrzucone przez komisję przetargową złożyło protest. Oferent nie zgadza się z wykluczeniem. GDDKiA dokładnie przeanalizuje argumenty konsorcjum, lecz raczej protestu nie uzna. Sprawa zapewne zakończy się Krajowej Izbie Odwoławczej (KIO) przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych.

b05_OPIS5a.jpg


W krakowskim oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozstrzygnięto pierwszy etap przetargu mającego wyłonić wykonawcę kolejnego odcinka drogi ekspresowej na terenie Krakowa – od węzła „Rybitwy” do węzła „Igołomska”. Spośród 15 firm i konsorcjów z 11 krajów, które złożyły wnioski, do dalszego postępowania komisja zakwalifikowała 14 podmiotów (lista w załączeniu). Jedyne odrzucone polsko-tureckie konsorcjum, składające się z firm: Autostrada Wschodnia Sp. z oo z Warszawy oraz Mapa Insaat Ve Ticaret Anonim Sirketi z Ankary złożyło protest w ostatnim możliwym terminie. Komisja wnikliwie przeanalizuje sprawę, jednak – biorąc pod uwagę fakt, iż wnioski zostały sprawdzone bardzo dokładnie – jest mało prawdopodobne, by protest został uznany. Oferent może odwołać się dalej do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, które wówczas zwoła posiedzenie KIO. Tam zapadnie decyzja, czy wniosek odrzucono słusznie, czy też rację ma oferent i należy uwzględnić go w dalszym postępowaniu. Na werdykt możemy czekać nawet kilka miesięcy. Dopiero po rozstrzygnięciu będzie można przystąpić do drugiego etapu przetargu.



W zakres inwestycji wchodzi m.in.:
- budowa drogi ekspresowej S7 o przekroju dwujezdniowym o dł. ok. 4,5 km,
- przebudowa drogi nr 79 w niezbędnym zakresie wynikającym z budowy drogi ekspresowej S7,
- budowa dwupoziomowych węzłów drogowych "Rybitwy" oraz "Igołomska",
- przebudowa drogi krajowej DK79 o przekroju 2 jezdniowym na dł. 1,55 km,
- budowa 2 mostów w ciągu S7 nad rzeką Wisłą - każdy o długości ok. 706 m,
- budowa 9 mostów o łącznej długości 650 m
- budowa przejścia podziemnego dla pieszych pod projektowaną drogą ekspresową S7, łącznicami, torowiskiem tramwajowym i drogą krajową DK-79,
- budowa tunelu dla pieszych pod drogą S7,
- przebudowa istniejącej linii tramwajowej,
- budowa kanalizacji deszczowej,
- budowa urządzeń ochrony środowiska w tym: ekrany dźwiękochłonne o dł. ok. 4600 m, zieleń izolacyjna, separatory,
- budowa oświetlenia drogi i węzłów drogowych S7 oraz skrzyżowań,
- wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
- przebudowa i urządzeń obcych.

Najbardziej charakterystycznym i zarazem najtrudniejszym elementem inwestycji będzie nowy most przez Wisłę, a w zasadzie dwa mosty – jeden dla każdego kierunku - o długości 706 m każdy. Konstrukcję nośną przęseł nurtowych mostów, stanowi ustrój podwieszony wantowy z czterema pylonami (po dwa dla każdej jezdni) o wys. 63,0 m. Układ "podwieszenia" usytuowany jest obustronnie względem każdej jezdni (pylony w kształcie litery A). Przęsła niepodwieszone stanowią osobne ustroje dla każdej z jezdni. Przekrój poprzeczny przęseł niepodwieszonych stanowią skrzynki z betonu sprężonego o wysokości 2,80 m. Długość najdłuższego przęsła ok. 200 m.

Wartość inwestycji szacuje się na ponad 850,0 mln zł.

Lista wykonawców spełniajacych warunki