Znajdują się Państwo na stronie GDDKiA.gov.pl. Poniżej prezentujemy instrukcję instalacji darmowego czytnika ekranu wykorzystującego syntezator oparty na głosie aktora. Dotyczy to systemów operacyjnych rodziny Windows, ponieważ systemy operacyjne firmy Apple posiadają już wbudowane rozwiązanie o nazwie Voice Over.
Instalacja darmowego czytnika ekranu:
Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz
tel. centr. 52 323 45 00
fax 52 323 45 04
NIP 554-22-52-485
e-mail: sekretariat_byd@gddkia.gov.pl
Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5
80-354 Gdańsk
tel. centr. 58 511 24 00
fax 58 511 24 05
NIP 584-24-56-536
e-mail: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl
Oddział w Białystoku
ul. Zwycięstwa 2
15-703 Białystok
tel. centr. 85 664 58 00
fax 85 651 37 83
NIP 542-27-52-914
Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5
40-017 Katowice
tel. centr. 32 258 62 81
fax 32 259 87 10
NIP 954-24-02-923
e-mail: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
Oddział w Kielcach
ul. Paderewskiego 43/45
25-950 Kielce
tel. 41 34 03 900, 41 345 74 31
fax 41 366 48 04
NIP 657-03-86-703
e-mail: sekretariat_kielce@gddkia.gov.pl
Oddział w Krakowie
ul. Mogilska 25
31-542 Kraków
tel. centr. 12 417 25 00
fax 12 411 01 18
NIP 675-12-72-475
e-mail: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl
Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin
tel. 81 532 70 61
fax 81 743 71 68
NIP 712-24-27-134
e-mail: sekretariat_lublin@gddkia.gov.pl
Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2
91-857 Łódź
tel. centr. 42 233 96 00
fax 42 233 96 08
NIP 725-17-13-273
e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl
Oddział w Olsztynie
ul. Warszawska 89
10-083 Olsztyn
tel. centr. 89 521 28 00
fax 89 527 23 07
NIP 739-32-79-711
Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6
45-085 Opole
tel. centr. 77 401 63 00
fax 77 454 44 68
NIP 754-00-03-773
e-mail: sekretariat_opole@gddkia.gov.pl
Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
tel. centr. 61 866 88 21
fax 61 864 63 69
NIP 779-21-73-262
e-mail: sekretariat_poznan@gddkia.gov.pl
Oddział w Rzeszowie
ul. Legionów 20
35-959 Rzeszów
tel. centr. 17 853 40 71 do 74
fax 17 853 64 84
NIP 813-11-06-223
Oddział w Szczecinie
Al. Bohaterów Warszawy 33
70-340 Szczecin
tel. centr. 91 432 53 00
fax 91 484 39 97
NIP 852-23-53-687
Oddział w Warszawie
ul. Mińska 25
03-808 Warszawa
tel. centr. 22 209 25 00
fax 22 698 60 45
NIP 113-20-97-244
Oddział w Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław
tel. centr. 71 334 73 00
fax 71 367 17 69
NIP 899-24-41-331
Oddział w Zielonej Górze
ul. Boh. Westerplatte 31
65-950 Zielona Góra
tel. centr. 68 327 10 68
fax 68 325 34 68
NIP 929-01-16-588
e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
Podstawowe informacje o inwestycji
Kategoria inwestycji: zrealizowana
Projektant: Mosty Katowice Sp. z o.o.
Wykonawca robót budowlanych: Konsorcjum Spółek: "DROGBUD - Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. "Przedsiębiorstwo Inżynieryjne "IMB - Podbeskidzie" Sp. z o.o.
Nadzór Inwestorski w okresie budowy: Biuro Projektowo - Badawcze Dróg i Mostów TRANSPROJEKT - WARSZAWA Sp. z o.o.
Zarządzanie i nadzór nad projektem w okresie Zgłaszania Wad i Rozliczenia Końcowego robót oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami niezbędnymi do wykonania w tym okresie: Biuro Usług Technicznych Inżynierii Lądowej mgr inż. Włodzimierz Walerych
Cena kontraktowa brutto: 494 088 211 PLN
Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013
Lata realizacji robót budowlanych: 2007r. - 2009r.
Okres zgłaszania wad i usterek: do 14.11.2010r.
Rozliczenie końcowe robót i sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami niezbędnymi do wykonania w tym okresie - do 31.01.2011r.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych: powiat grójecki (Miasto i Gmina Grójec, Gmina Belsk Duży), powiat białobrzeski (Gmina Goszczyn, Gmina Promna)
Długość: 17,8 km
Opis inwestycji
Przebieg drogi
Przebudowany do parametrów drogi ekspresowej odcinek drogi krajowej nr 7 od km 418+546 do km 436+380 znajduje się między miejscowościami Grójec i Białobrzegi. Kilometr 418+546 stanowi kontynuację przebudowanej do parametrów drogi ekspresowej obwodnicy Grójca. W km 436+380 nastąpiło włączenie w nowo wybudowaną obwodnicę miasta Białobrzegi, spełniającą parametry drogi ekspresowej.
Parametry techniczne drogi
Węzły drogowe
Łączy drogę ekspresową S7 z drogą wojewódzką nr 730 i drogą powiatową nr 34126. Drogi połączone są za pośrednictwem jezdni zbierająco - rozprowadzających, łącznic P1 (jednokierunkowych) oraz P4 (dwukierunkowych).
Łączący drogę ekspresową z drogą powiatową nr 34147 oraz drogą powiatową nr 34172. Połączenie dróg następuje za pomocą łącznic P1 oraz P4 obsługujących wszystkie relacje ruchu.
Łączy drogę ekspresową z drogą powiatową nr 34116, za pomocą łącznic typu P1 oraz P4, zapewniając obsługę wszystkich relacji ruchu.
Obiekty inżynierskie
Zapewnienie ciągłości połączeń komunikacyjnych
W celu zapewnienia ciągłości połączeń komunikacyjnych położonych po obu stronach drogi ekspresowej wybudowano trzy dodatkowe przejazdy:
W celu zapewnienia dojazdów do indywidualnych działek, pól uprawnych i sadów wybudowano systemem dróg dojazdowych, zlokalizowanych w pasie drogowym drogi ekspresowej.
Urządzenia ochrony środowiska
Kategoria inwestycji: w postępowaniu przetargowym
Długość odcinka: 21,7 km
Przebieg odcinka
Planowana rozbudowa drogi krajowej nr 8 ma na celu dostosowanie istniejącej drogi do parametrów drogi ekspresowej na odcinku od węzła z drogą woj. nr 579 w Radziejowicach do węzła z drogą woj. nr 721 w Wolicy.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
Projektowany odcinek drogi krajowej nr 8 ma długość 21,7 km, położony jest w województwie mazowieckim, na terenie powiatów: pruszkowskiego, grodziskiego i żyrardowskiego, i na obszarze gmin: Radziejowice, Żabia Wola, Nadarzyn i przebiega przez grunty miejscowości: Radziejowice, Krze Duże, Słubica, Oddział, Bukówka Nowa, Huta Żabiowolska, Żabia Wola, Przeszkoda, Siestrzeń, Rozalin, Kostowiec, Urzut, Stara Wieś, Rusiec, Nadarzyn, Paszków, Wolica.
Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:
Parametry techniczne:
Obiekty inżynierskie:
Urządzenia ochrony środowiska
Aktualizacja: wrzesień 2014 r.
Etapowanie:
Budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku Salomea - Wolica wraz z powiązaniem z drogą krajową nr 7 podzielona została na dwa etapy:
Etap I, część pozamiejska: węzeł Opacz - węzeł Paszków
Kategoria inwestycji: w realizacji
Długość odcinka: 11,6 KM
Przebieg odcinka
S8 Opacz- Paszków wraz z odcinkiem Janki Małe – skrzyżowanie z DK 7 w m. Sękocin Las
Część pozamiejska rozpoczyna się w km 0+716,00 na gruntach gminy Michałowice. Projektowana droga S8 przebiega skrajem zwartej zabudowy Raszyna i Nowych Grocholic. Na granicy gminy Michałowice i Raszyn projektowana S8 przekracza mostem rzekę Raszynka. Następnie na gruntach gminy Raszyn, S8 przecina drogę powiatową Janki - Pruszków, gdzie projektowany jest węzeł „Sokołowska”. Na granicy wsi Janki Małe (gmina Raszyn) i wsi Wolica (gmina Nadarzyn) projektowana trasa S8 włącza się w istniejącą drogę nr 8 Warszawa - Wrocław, gdzie projektowany jest węzeł „Janki Małe".
Na terenie gminy Nadarzyn, projektowana trasa S8 przebiega śladem istniejącej Alei Katowickiej (DK 8). W rejonie centrum handlowego „Maximus", na przecięciu drogi krajowej nr 8 i drogi wojewódzkiej nr 721 Nadarzyn - Piaseczno projektowany jest węzeł „Paszków". Dalej w stronę Katowic S8 przekracza mostem rzekę Utratę.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
powiat pruszkowski (gmina Michałowice, gmina Raszyn, gmina Nadarzyn)
Wykonawca:
Strabag Sp. z o.o.
Wartość kontraktu wykonawcy:
456,10 mln brutto
Źródła finansowania: KFD, EBI
Strona internetowa kontraktu: http://www.s8-opacz-paszkow.pl/
Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:
Dostępność do drogi ekspresowej będzie ograniczona tylko poprzez zaprojektowane węzły drogowe:
Parametry techniczne:
na odcinku od km 0+716,00 do km 6+900
Obiekty inżynierskie:
w/w ilości uwzględniają wymagania Decyzji Środowiskowej z dnia 6.02.2012r.
Urządzenia ochrony środowiska
Etap II: Przebudowa drogi krajowej nr 7 do parametrów GP od węzła Janki Małe do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 721 w m. Sękocin Las wraz z przebudową tego skrzyżowania
Kategoria inwestycji: w budowie
Długość odcinka: 2,4km
Przebieg odcinka
Planowana droga, na odcinku od węzła „Janki Małe" do istniejącej drogi krajowej nr 7 przebiega po nowym terenie. Następnie biegnie po śladzie Alei Krakowskiej (DK 7).
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
powiat pruszkowski: gmina Raszyn
Wykonawca:
Strabag Sp. z o.o.
Wartość kontraktu wykonawcy:
109,58 mln PLN brutto
Źródła finansowania: KFD, EBI
Strona internetowa kontraktu: http://www.s8-opacz-paszkow.pl/
Parametry techniczne:
Podstawowe parametry techniczne dla DK7
Podstawowe parametry DW 721
Aktualizacja: wrzesień 2014 r.
Podstawowe informacje o inwestycji
Kategoria inwestycji: zrealizowana
Stan przygotowania i realizacji na dzień 03.10.2012
Wykonawca: konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. Mińsk Mazowiecki / ASTALDI S.p.A. Włochy / Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „Regionalne Drogi Podlaskie" Sp. z o.o. Siedlce / Przedsiębiorstwo Budownictwa Lądowego „MAZOWIECKIE MOSTY" Sp. z o.o. / Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe „MOSTY" S.A.
Nadzór Inwestorski: konsorcjum firm : EGIS Poland Sp. z o. o. / Egis Route - Secetauroute S.A. Oddział w Polsce
Planowane lata realizacji inwestycji: III kw.2009r. - III kw.2012r.
Czas realizacji robót: 27 miesięcy od rozpoczęcia robót (nie wliczając trzech 3-miesięcznych okresów zimowych)
Data rozpoczęcia robót budowlanych: 24.08.2009r.
Planowana data zakończenia robót budowlanych: 29.07.2012r.
Oddanie do ruchu ciągu głównego: 30.08.2012r.
Wartość Kontraktu Wykonawcy: 567,4 mln zł
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych: powiat miński (gmina Dębe Wielkie, gmina Mińsk Mazowiecki, miasto Mińsk Mazowiecki, gmina Jakubów, miasto i gmina Kałuszyn)
Długość: 20,85 km
Opis inwestycji
Przebieg drogi
Początek budowanej obwodnicy Mińska Mazowieckiego jest w km 512+060 na rondzie łączącym obwodnicę z drogą krajową nr 2 natomiast jej koniec znajduje się na km 541+380 w „Węźle Ryczołek", gdzie obwodnica znów krzyżuje się z drogą krajową nr 2.
Zakres inwestycji
Zaplanowano wykonanie następujących robót:
Podstawowe parametry techniczne
Węzły
Obiekty inżynierskieNa projektowanej obwodnicy Mińska Mazowieckiego zaprojektowano 19 obiektów inżynierskich z czego:
Miejsca Obsługi Podróżnych MOP
Na terenie MOP-ów, dla podróżnych, zaprojektowano I etapie zadaszenia ze stolikami i ławkami. sanitariaty, budki telefoniczne.
Stacje Poboru Opłat
Stacje Poboru Opłat (SPO) projektuje się na węzłach „Arynów", „Lotnisko" i „Ryczołek". Projektowane są one tylko w zakresie nawierzchni drogowej. Infrastruktura dotycząca urządzeń do pobierania opłat oraz budynek do obsługi nie leżą w zakresie niniejszej inwestycji.
Obsługa terenów sąsiadujących z autostradą
Na całej długości obwodnicy zapewniona będzie obsługa i komunikacja przyległych terenów poprzez drogi serwisowe, dojazdowe i wiadukty nad trasą.
Dla obsługi ruchu lokalnego, rolniczego zostaną wybudowane drogi dojazdowe o szerokości 3,5 i 5,0 m zlokalizowane równolegle do autostrady. Do każdej działki zostanie zapewniony zjazd z drogi dojazdowej. Łączna długość dróg serwisowych i dojazdowych wynosi 46,67 km
Realizacja robót (wykonanie rzeczowe)
Szczegółowe informacje na temat zaawansowania robót budowlanych prezentowane są na stronie internetowej projektu, aktualizowanej przez Biuro Inżyniera Kontraktu.
A2 w. „Lubelska” - przejście graniczne Kukuryki
Budowa autostrady A2 na odcinku od końca węzła „Lubelska" do przejścia granicznego w Kukurykach z wyłączeniem obwodnicy Mińska Mazowieckiego
Inwestycja został podzielona na dwa odcinki (A+B):
Odcinek A - A2 – węzeł „Lubelska” – początek obwodnicy Mińska Maz.
Kategoria inwestycji: w przygotowaniu
Długość: 14,6 km (zgodnie z DŚU)
Przebieg: od Warszawy w rejonie projektowanego węzła „Lubelska” z S-17 (bez węzła) do początku obwodnicy Mińska Mazowieckiego (od km 489+403 do km 504+000).
Etapowanie:
Inwestycja podzielona jest na dwa odcinki:
Etap I węzeł „Lubelska” (bez węzła) do km 491+100 (dł. 1,7 km)
Etap II od km 491+100 do km 495+000 (dł.3,9km)
- długość odcinka realizacyjnego – 5,6 km
Etap III od km 495+000 do obwodnicy Mińska Mazowieckiego w km 504+000
- długość - 9 km,
Odcinek I
Długość odcinka: 5,6 km
Przebieg odcinka :
Od Warszawy w rejonie projektowanego węzła „Lubelska” z S-17 (bez węzła) w km 489+403 do projektowanego węzła Konik (z węzłem) w km 495+000
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
Projektowany odcinek autostrady A2 Warszawa-Kukuryki realizowany będzie na terenie województwa mazowieckiego, w powiatach otwockim i mińskim, w gminach Wiązowna i Halinów.
Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:
Dostęp do autostrady A2 będzie możliwy tylko w węzłach. W związku z tym wzdłuż trasy autostradowej powstaną liczne, dodatkowe drogi lokalne zapewniające dojazd do zabudowy i gruntów rolnych, a ponadto powstaną poprzeczne bezkolizyjne przejazdy drogowe w poprzek autostrady (bez możliwości wjazdu i zjazdu z autostrady) dla licznych dróg lokalnych, głównie powiatowych i gminnych.
Decyzja o odpłatności za przejazd autostradą, zapadnie na dalszych etapach przygotowania inwestycji.
Parametry techniczne:
Obiekty inżynierskie:
Urządzenia ochrony środowiska
Rozwiązania minimalizujące wpływ inwestycji na środowisko
Odcinek II
Długość odcinka: 9,0 km
Przebieg odcinka :
Od węzła „Konik” (bez węzła) w km 495+000 do początku obwodnicy Mińska Maz. w km 504+000.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
Projektowany odcinek autostrady A2 Warszawa-Kukuryki realizowany będzie na terenie województwa mazowieckiego, w powiecie mińskim, w gminach Halinów i Dębe Wielkie.
Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:
Dostęp do autostrady A2 będzie możliwy tylko w węzłach. W związku z tym wzdłuż trasy autostradowej powstaną liczne, dodatkowe drogi lokalne zapewniające dojazd do zabudowy i gruntów rolnych, a ponadto powstaną poprzeczne bezkolizyjne przejazdy drogowe w poprzek autostrady (bez możliwości wjazdu i zjazdu z autostrady) dla licznych dróg lokalnych, głównie powiatowych i gminnych.
Decyzja o odpłatności za przejazd autostradą, zapadnie na dalszych etapach przygotowania inwestycji.
Parametry techniczne:
Obiekty inżynierskie:
Urządzenia ochrony środowiska
Rozwiązania minimalizujące wpływ inwestycji na środowisko
Odcinek B - A2 początek obwodnicy Mińska Maz. - do przejścia granicznego w Kukurykach włącznie (od km 524+006 do km 657+000)
Kategoria inwestycji: GDDKiA analizuje możliwe warianty przygotowania i realizacji inwestycji w oparciu o wydaną DŚ.
Długość: 133,0 km (zgodnie z DŚU)
Przebieg: od Warszawy w rejonie projektowanego węzła „Lubelska” z S-17 (bez węzła) do granicy państwa w przejściu granicznym w Kukurykach.
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych:
Projektowany odcinek autostrady A2 Warszawa-Kukuryki realizowany będzie na terenie województwa mazowieckiego i lubelskiego, w powiecie mińskim, siedleckim (ziemskim i grodzkim), łosickim, łukowskim i bialskim (bialsko – podlaskim, ziemskim), w gminach Kałuszyn, Mrozy, Grębków, Kotuń, Mokobody, Skórzec, Siedlce (miasto i gmina), Wiśniew, Zbuczyn, Mordy, Huszlew, Międzyrzec Podlaski, Biała Podlaska, Rokitno, Zalesie i Terespol.
Obsługa terenów sąsiadujących i węzły drogowe:
Dostęp do autostrady A2 będzie możliwy tylko w węzłach. W związku z tym wzdłuż trasy autostradowej powstaną liczne, dodatkowe drogi lokalne zapewniające dojazd do zabudowy i gruntów rolnych, a ponadto powstaną poprzeczne bezkolizyjne przejazdy drogowe w poprzek autostrady (bez możliwości wjazdu i zjazdu z autostrady) dla licznych dróg lokalnych, głównie powiatowych i gminnych.
Decyzja o odpłatności za przejazd autostradą, zapadnie na dalszych etapach przygotowania inwestycji.
Parametry techniczne:
Obiekty inżynierskie:
Urządzenia ochrony środowiska
Rozwiązania minimalizujące wpływ inwestycji na środowisko
Aktualizacja: wrzesień 2014 r.
Podstawowe informacje o inwestycji
Kategoria inwestycji: w budowie
Odcinek E: 23.05.2012r. oddany do ruchu
Odcinek D: 27.05.2012r. oddany do ruchu
Odcinek C: 06.06.2012r. oddany do ruchu. W związku z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej odcinek C został przekazany warunkowo do użytku 6 czerwca - umożliwiła to specustawa. Obowiązuje ograniczenie prędkości do 100 km/h. Po zakończeniu "EURO 2012" prace zgodnie z zapisami kontraktu będą kontynuowane do połowy października.
Stan przygotowania i realizacji na dzień 19.09.2012r.
Zarządzanie kontraktem na projekt i budowę autostrady A2 od Strykowa do Konotopy, w tym pełnienie nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót: konsorcjum firm: DHV Polska / Arcadis Sp. z o.o. / Egis Poland Sp. z o.o.
Wykonawcy (projekt i budowa) oraz wartość poszczególnych kontraktów w granicach województwa mazowieckiego:
Wykonawca wycinki drzew i krzewów znajdujących się w projektowanym pasie autostrady A2 na odcinku: granica województwa łódzkiego - Warszawa (Konotopa) km 411+465,80 ÷ 456+239,67: Limba Paweł Wolski
Nadzór inwestorski nad wykonaniem wycinki drzew i krzewów znajdujących się w projektowanym pasie autostrady A2 na odcinku: granica województwa łódzkiego - Warszawa (Konotopa): Safege S.A.
Planowane lata realizacji inwestycji: 10.2009r. - 06.2012r. - odc.C 10.2012r
Lokalizacja w jednostkach administracyjnych: powiat żyrardowski (gmina Wiskitki), powiat grodziski (gmina Baranów, gmina Jaktorów, miasto Grodzisk Mazowiecki, miasto Milanówek), powiat pruszkowski (miasto i gmina Brwinów, miasto Pruszków, miasto Piastów), powiat Warszawski - Zachodni (miasto i gmina Ożarów Mazowiecki)
Długość: ok. 44,7 km
Opis inwestycji
Podział na odcinki
Autostrada A2 na odcinku od granicy województwa łódzkiego do Warszawy (węzeł Konotopa) stanowi część większego zadania inwestycyjnego obejmującego realizację A2 na odcinku Stryków - Konotopa w systemie Projektuj i Buduj. Zadanie to składa się z pięciu odcinków (A / B / C / D / E).
W granicach województwa mazowieckiego zlokalizowane są trzy odcinki (C / D / E):
Pas technologiczny
Na całej długości autostrady po obu jej stronach wykonany zostanie pas technologiczny. Pas ten służyć będzie służbom utrzymującym autostradę (pielęgnacja, strzyżenie zielni, konserwacja urządzeń odwadniających, itp.) oraz służbom ratowniczym, jako dojazd awaryjny. Szerokość pasa technologicznego wynosić będzie 5 m, w tym 3m części utwardzonej.
Opis inwestycji z podziałem na odcinki: C, D i E
Poniżej przedstawiono opis planowanej inwestycji w granicach województwa mazowieckiego z podziałem na trzy odcinki.
ODCINEK C: Projekt i budowa autostrady A-2 Stryków - Konotopa na odcinku od km 411+465,8 do km 431+500
Długość odcinka: 20,03 km
Parametry techniczne drogi:
Przekrój dwujezdniowy:
Zakres inwestycji:
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w szczególności następujących zasadniczych robót budowlanych:
ODCINEK D: Projekt i budowa autostrady A-2 Stryków - Konotopa na odcinku od km 431+500 do km 449+100
Długość odcinka: 17,6 km
Parametry techniczne drogi:
Przekrój dwujezdniowy:
Zakres inwestycji:
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w szczególności następujących zasadniczych
robót budowlanych:
ODCINEK E: Projekt i budowa autostrady A-2 Stryków - Konotopa na odcinku od km 449+100 do km 456+239,67
Długość odcinka: 7,14 km
Parametry techniczne drogi:
Odcinek od km 449+100 do węzła „Pruszków" - ok 5 km
Przekrój dwujezdniowy:
Odcinek od węzła „Pruszków" do km 454+250
Przekrój dwujezdniowy:
Odcinek od km 454+250 do km 456+239,67
Przekrój dwujezdniowy:
Zakres inwestycji:
W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie w szczególności następujących zasadniczych robót budowlanych:
Szczegółowe informacje dotyczące postępu prac na budowie A2 Stryków - Konotopa, można uzyskać na stronie internetowej projektu, aktualizowanej przez Biuro Inżyniera Kontraktu